Reacties

mi-bo schreef op 22.04.2020 om 14:36 uur

@maichel

Beste Maichel.

20.04 2020 heb ik U al een uitleg gegeven.

Maar gezien de versie 15 al op 2 Pc's staat wordt het als U het gekocht heeft via een update service (niet een nieuwe P3 nummer) bij installeren overschreven. .

sc6

Met vriendelijke groet,

Michael (Moderator ).

Bol schreef op 22.04.2020 om 14:52 uur

Beste Maichel,

Inderdaad, u hebt uw vraag voor de tweede keer gesteld. U hebt hier ook twee antwoorden op gekregen. zie mijn antwoord op: https://www.magix.info/nl/forum/meerdere-versies-gelijktijdig-gebruiken--1243590/#ca1535666

Maar als ik uw vraag nog eens goed doorleest, wilt u zowel met Photo&graphicDesigner 15 als met Photo&graphicDesigner 17 blijven werken. Dat kan, u zou dan bv. Photo&graphic Designer 15 op PC1 geïnstalleerd kunnen laten staan, maar u moet deze dan nooit updaten naar Photo&graphicDesigner 17 en op PC2 kunt dan Photo&graphic Designer 15 upgraden naar Photo&graphicDesigner 17.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.04.2020, 14:57, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

maichel schreef op 22.04.2020 om 17:00 uur

Dank je BOL

Maar bedoeling is om beide versies op beide PC te gebruiken

mi-bo schreef op 22.04.2020 om 17:07 uur

@maichel​​​​​​

Beste Maichel.

Had U € 59.99 betaald ipv € 39.99 was dit wel mogelijk geweest.

Met een update is het namelijk niet mogelijk,mits U via MAGIX 2 extra licenties erbij koopt

Sc6

Michael (Moderator )

Wijziging aangebracht i.v.m verandering prijs aangegeven prijzen waren van MWD PREM

Bol schreef op 22.04.2020 om 18:08 uur

Hallo Maichel,

Even los van de geldende aankoopprijzen. Als u twee extra licenties erbij koopt, dan is hiermee uw probleem niet mee opgelost, daar het P3-serienummer hetzelfde blijft. Volgens mij, hebt twee extra licentie alleen zin als Photo & Graphic Designer op vier computers wilt installeren. Als u een upgrade ad. € 39,99 hebt aangeschaf, dan is het echt onmogelijk om Photo & Graphic Designer 15 en Photo & Graphic Designer 17 op één computer te installeren en te gebruiken. Volgens mij, moet u echt twee verschillende P3-serienummer hebben om dit te kunnen realiseren.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-