Reacties

Cinecor schreef op 15.01.2012 om 16:13 uur

Naar verwachting zal dit niets te maken hebben met de software, maar alles met de configuratie van uw pc, met name de grafische kaart of wellicht het beeldscherm. Wat geburt er als de arranger in zijn geheel iets verplaatst?

Zijn resolutie en dpi van het beeldscherm goed ingesteld?

 

uiten1042 schreef op 15.01.2012 om 19:27 uur

Geachte Cinecor,

Bedankt voor uw reactie. De arranger is niet te verplaatsen dat heb ik steeds geprobeerd. Het is plotseling gekomen en ik kan de rechtse knoppen dus niet gebruiken, erg lastig. Ik heb Magix weer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd ook dat helpf niet.

M.v.g. Alex

Cinecor schreef op 16.01.2012 om 17:44 uur

Geachte Cinecor,

Bedankt voor uw reactie. De arranger is niet te verplaatsen dat heb ik steeds geprobeerd. Het is plotseling gekomen en ik kan de rechtse knoppen dus niet gebruiken, erg lastig. Ik heb Magix weer gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd ook dat helpf niet.

M.v.g. Alex

Ik ga ervan uit de arranger bij u als het waren een soort "knik" vertoond. De arranger is namelijk het werkgebied waarin zich de tracks bevinden voor de tijdlijn. Dit "venster" kan je niet alleen op de gebrukelijke manier verkleinen of vergroten maar ook verplaatsen door het links bovenin beet te pakken en met de muis te verslepen. Dat was mijn vraag.

Wat u met "de rechtse knoppen" bedoelt is me niet duidelijk.

Staan resolutie en dpi van het beeldscherm goed ingesteld (dat vroeg ik u ook).

Heeft u al eens geprobeerd met systeemherstel de pc naar een vorige datum (toen het probleem zich nog niet voordeed) te herstellen?

 

FransS schreef op 16.01.2012 om 23:04 uur

Hoi uiten1024,

Om je standaard instellingen te verkrijgen ga even naar bestand dan programma instellingen,(zie bijlage) probeer dat eens en welligt komt het weer goed.

Dit moet goed werken .

Grt.Frans S.

 

uiten1042 schreef op 17.01.2012 om 10:00 uur

Hallo Frans, Uitstekende tip, alles werkt weer goed, bedankt!

Walter