Verschrikkelijk sinds die update naar Pro 13. Allerlei functies, die

Peter-Brouwers schreef op 30.06.2021 om 10:43 uur

Allerlei functies, die niet werken of haperen. Ik zie in het forum heel veel klachten en dan vraag ik me af of Magix vakantieperiode heeft. De beste oplossing zou zijn Pro 13 er af gooien en de vorige versie terugzetten. Maar dat lukt me gewoon niet.
Tekstvakken verschuiven hapert, kan geen intro`s/outro`s importeren, kan geen afbeeldingen bijsnijden (vrije proporties) En zo er nog wel meer boven water komen. Werken op Magix is dus een ramp. Zal nooit geen update meer doen.

Reacties

janheijnis schreef op 30.06.2021 om 11:00 uur

>> Zal nooit geen update meer doen << Rustig, rustig, heer.. Overdrijven is ook een vak, hè. 😉

Peter-Brouwers schreef op 30.06.2021 om 11:06 uur

Ben al een beetje gekalmeerd😀 Maar je bent het met me eens dat het niet erg professioneel is om een update te plaatsen, die vol fouten zit.

Bol schreef op 30.06.2021 om 11:18 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Uw frustratie is zeer begrijpelijk, daarom geeft Magix Duitsland u de mogelijkheid om tijdelijk terug te gaan naar Pro X12. [klik hier].

Succes,
Rob
Forum Moderator / forumlid

diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 30.06.2021, 12:27, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Luistertest schreef op 30.06.2021 om 11:40 uur

Het is een ramp, gelukkig had ik de vorige versie nog op de oude computer, maar deze is zo traaaaag!

Ik ga zo snel mogelijk terug!

Weer vertrouwd op de oude versie 12 !

Peter-Brouwers schreef op 30.06.2021 om 11:44 uur

Gelukt. Heb de vorige versie er weer op staan, dankjewel

Bol schreef op 30.06.2021 om 12:43 uur

@Peter-Brouwers, @Luistertest

Hallo Peter en Luistertest,

Bedankt👍 voor jullie terugkoppeling. Het doet mij deugd om te lezen, dat jullie zonder enkel probleem weer terug hebben kunnen gaan naar Po X12.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.06.2021 om 15:11 uur

@Peter-Brouwers, @Luistertest

Beste Peter en Luistertest,

Goed bericht dat U MAGIX video Pro X 12 weer heeft kunnen terug zetten.

Een aanvulling, dit probleem was namelijk opgelost in MAGIX video Pro X 13, het is best mogelijk dat U het bekende probleem weer krijg geen beeld wel geluid, toets de Y toets in import/export dan bij hardware versnelling

vinkje bij de eerste optie weg klikken.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

mi-bo schreef op 01.07.2021 om 11:31 uur

@Peter-Brouwers, @Luistertest

Beste Peter & Luistertest,

U kunt MAGIX video Pro X 13 weer downloaden, 99% van de problemen zijn via een Patch opgelost,

zie:

https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-update-voor-magix-video-pro-x13-versie-19-0-1-103--1277767/

"positionering van titels en de multicam-modus in de bronmonitor", wordt spoedig met een Patch opgelost.

voorlopige oplossing kijk naar kleine gemaakte promo :

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7518103/

heeft U bij opstarten van MAGIX video Pro X 12 de aanmelding nieuwe versie met vinkje niet meer weergeven heeft geactiveerd,

Ga dan naar:

https://www.magix.com/nl/video/video-pro-x/

download de trial versie, en registreer met serienummer, en via hulp online actualiseren haalt U de laatste Patch binnen versie 19.0.1.103

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m andere promo

Bol schreef op 01.07.2021 om 12:35 uur

@Peter-Brouwers, @Luistertest

Hallo Peter en Luistertest,

Even een aanvulling op Michael (@mi-bo). Wanneer jullie willen upgraden van Pro X12 naar Pro X13, ga dan naar: hulp / online actualiseren. Als jullie veel gebruik maken van Camera-/Zoom beweg. en Uitsnede dan raad ik jullie aan voorlopig nog even het upgraden uit te stellen.

  • Camera-/Zoom beweg. - doet het niet bij mij
  • Uitsnede - werkt gedeeltelijk, maar de vrije proporties etc... doen het bij ook niet.

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. aanvullingen en correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 01.07.2021, 12:44, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Peter-Brouwers schreef op 01.07.2021 om 20:53 uur

hallo Mi-bo en Bol,
Ik wacht voorlopig rustig af voordat ik Pro13 er weer op zet.
Ik gebruik "vrije proporties"nogal vaak.
Gelukkig kan ik op Pro12 weer alles doen wat ik moet doen.
Bedankt voor de tip "online actualiseren"
Gelukkig kon ik door jullie forum-leden Pro12 er weer op krijgen. Top.

Bol schreef op 01.07.2021 om 22:18 uur

@Peter-Brouwers

Hallo Peter,

Bedankt 👍 voor uw terugkoppeling.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.07.2021 om 19:36 uur

@Peter-Brouwers

Beste Peter.

Er is vanmiddag een download Patch uitgekomen,

https://www.magix.info/nl/forum/nieuwe-update-voor-magix-video-pro-x13-versie-19-0-1-105--1278290/

die zorgt ervoor dat MVPX13 werkt zoals het moet werken, maw nu kunt U zonder problemen MVPX13 installeren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 10.07.2021 om 11:25 uur

@Peter-Brouwers, @Luistertest, @janheijnis

Hallo Peter, Luistertest en Jan,

Pro X13 versie 19.0.1.105 kunt u probleemloos installeren, maar er zitten naar mijn bescheiden mening nog te veel bugs in. U kunt de titels nu wel weer in het previewscherm bewegen, maar het bewerken van de tekst t.o.v. Pro X12 vind ik nog niet echt optimaal.

De navolgende bugs ben ik tijdens wat experimenteren nog tegenkomen.

  • camera / zoom werk nog in het geheel niet
  • uitsnede werkt nog altijd niet naar behoren, een uitsnede wordt altijd als beeldvullend weergegeven, ondanks u het vinkje weghaalt bij beeldvullend.
  • preview rendering werkt nog steeds niet zoals het moet.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

liketb schreef op 10.07.2021 om 14:52 uur

Zojuist de nieuwe update geïnstalleerd, wat een ramp. had kunnen weten daar 13 geen geluksgetal is. Ik ben van X7 naar X13 gegaan om weer up to date te zijn, heb daar nu erg spijt van. Na de update 19.0.1.105 crashed X13 nog steeds binnen 2 minuten werken. Afgezien van traag reageren zijn er veel functies die helemaal niet reageren. Hoop dat snel een goede update komt of een nieuwe versie in plaats van een pleister op een open wond.

Bol schreef op 10.07.2021 om 15:27 uur

@liketb

Hallo Lex,

Zelf heb ik, sinds de upgrade naar Pro X13 versie 19.0.1.105 diverse vast lopers gehad. Wat u zou kunnen doen, is om tijdelijk terug te gaan naar Pro X12 en afwachten tot er een adequate update is / wordt uitgebracht.

Zie deze link [klik hier] hoe u Pro X12 kan installeren.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.07.2021, 15:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 10.07.2021 om 15:35 uur

@liketb

Beste Lex.

Als U van versie MVPX 7 naar 13 bent gegaan kunt U nooit terug gaan naar versie MVPX12.

Heeft U gekeken of er geen update van de grafische(video)kaart is.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 10.07.2021 om 15:48 uur

@liketb

Hallo Lex,

Niet geschoten is altijd mis. Ik zou zeggen, probeer het uit, u kunt altijd weer Pro X13 installeren. Magix Duitsland hebt de Magix gebruikers in de gelegenheid gesteld om terug te keren naar Pro X12.

Keep it Safe

Succes,
Rob
Forum Moderator / forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-