Veroudert (geen geldig) mailadres registratie

knijan schreef op 15.12.2021 om 21:29 uur

Jaren geleden (2007) heb ik Magix Video de luxe 2008 en Film op DVD 7 besteld voor het maken van diverse filmpjes.

Deze cd’s heb ik beiden laten registeren. Na jaren deze cd's weer gaan gebruiken en gaan registreren maar ben de vorige registratie kwijt. Bij aanmaken nieuwe zegt systeem, reeds aangemaakt en vergeten wachtwoord werkt ook niet omdat oude mailadres niet meer werkt. Hoe kan ik dit oplossen?

Reacties

Bol schreef op 15.12.2021 om 22:03 uur

Hallo @knijan,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

U hebt in 2007 Magix Video de luxe 2008 en Film op DVD 7 op uw PC geïnstalleerd en geregistreerd bij Magix. Als nog de serienummers hebt van beide programma's stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Vergeet niet de serienummers te vermelden

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-