verdraaien

european schreef op 03.08.2023 om 19:02 uur

Hallo,

Ik ben bezig met een animatie filmpje te maken en stuit op een probleem.

Het gaat om een motorrijder die een weg volgt, in die weg zit een bocht die omhoog gaat.Ik probeer de motorrijder de bocht te laten volgen door meerdere keyframes te plaatsen om de motorrijder een beetje schuin te plaatsen zodat het lijkt dat die omhoog gaat door middel van de Z-as te verdraaien in (Grootte/Positie/Rotatie ).

In het volgende stukje ga ik een klein stukje verder en verplaats en draai de motorrijder en dat doe ik tot hij de bocht voorbij is.

Maar als ik hem de eerste keer draai in het begin van de animatie blijft hij op die stand staan voor de rest van de animatie ook al verander ik hem steeds en plaats een keyframe.

Hoop dat de vraag een beetje duidelijk is met die foto’s erbij.

Groet Henk

Reacties

Bol schreef op 04.08.2023 om 11:13 uur

@european

Hallo Henk,

Uw probleem is zeer moeilijk en tijdrovend met keyframes te realiseren. Daarom ben ik wat aan experimenteren geweest in / met Magix Travel Maps. Volgens mij is dit wat u bedoelt.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

european schreef op 04.08.2023 om 12:56 uur

Hoi Rob,

Bedankt voor je antwoord.

Dit is wat ik zocht net even geprobeerd en het lukt ook met een eigen motor foto.

Mvg,

Henk

Bol schreef op 04.08.2023 om 13:01 uur

@european

Hallo Henk,

Het doet mij deugd om van u te vernemen, dat het ook met uw eigen motor foto gelukt is.

Bedank👍 voor deze terugkoppeling.

Succes met het samenstellen van uw films.

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.08.2023, 13:01, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-