VDL2021 premium eerst verwijderen?

Dawnley schreef op 09.03.2024 om 11:40 uur

Beste moderatoren,

Als je Video deluxe 2024 Premium wil installeren, is het dan beter om Video deluxe 2021 premium eerst te verwijderen? Bij Video Pro X kon VDL2021 premium gewoon blijven staan, maar omdat ik dit voor iemand anders ga doen, wil ik geen risico nemen.

Bij voorbaat dank voor uw advies.

Reacties

Bol schreef op 09.03.2024 om 12:49 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Voordat u Video Deluxe 2024 premium gaat installeren, kunt u het best eerst Video Deluxe 2021 premium volledig te deinstalleren.

Zie:

Als u Video Deluxe 2021 premium niet verwijdert, dan wordt deze overschreven en vervangen voor Video Deluxe 2024 premium.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 09.03.2024, 12:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 09.03.2024 om 12:54 uur

Hartelijk voor uw advies👍

Bol schreef op 09.03.2024 om 13:36 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Graag gedaan😉.

Nog een advies. Vergeet geen back-ups te maken van de MVP-projecten en de gebruikte bestanden. Maar u zou er natuurlijk ook veiligheidskopieën van kunnen maken. Zie afbeelding

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Dawnley schreef op 09.03.2024 om 14:49 uur

Hoi Rob, bedankt voor de tip. Als het om andermans werk gaat, wil ik extra alert zijn om geen fouten te maken.😱

Bol schreef op 09.03.2024 om 16:33 uur

@Dawnley

Hallo Diana,

Ik begrijp maar al te goed uw insteek.

Ik wens u succes met de installatie 👍👍👍

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-