programma (VdL16) start normaal op; kan project waar aan wordt gewerkt laden, maar wanneer ik op "bewerken" druk, loopt programma vast.
VdL16 opnieuw geinstalleerd, maar geen soelaas.
besturingssysteem Win7; 64 bit
wat je schrijft begrijp ik niet goed,je kan het project laden waar je mee bezig bent,en wanner je op "bewerken"drukt loopt de boel vast ,maar als je het project hebt geladen hoef je toch niet meer op bewerken te drukken je kunt dan toch gewoon verder gaan waar je gebleven bent,en hoef je toch VdLux niet opnieuw te installeren.
Of heb ik het Mis? Anders geef je een verkeerd beeld van wat je doet.
"Wat wilt u doen" = bestaand project laden>>>OK>>> "laden wordt uitgevoerd>>Project wordt geladen en in klein vierkant linksonder getoond waar normaliter het project op de de tijdlijn wordt gezet.
Dán gaat het fout; klik op "bewerken" vast; dubbelklik op vierkant vast; eigenlijk maakt het niet uit waarop ik klik; het programma slaat onmiddellijk vast.
Ook na opnieuw installeren zelfde resultaat
U start programma op,geef aan hoe het project moet worden geïmporteerd, dit heeft u aangegeven en klik het scherm weg, nu gaat u naar bewerken aan de rechter zijde, dan gaat verkenner open, en kunt U projecten naar de tijdlijn slepen.
het woord bewerken aan de linker zijde wordt ook geopend als U het project op de tijdlijn heeft staan, en op beeld icoon klik.
De beelden die U inlaad van wat voor camera komt dit is dit per ongeluk mpeg4 ( avchd/hdd).
dan heeft u nu een antwoord want de classic versie van vdl 16 kan daar niet mee werken
Nadat ik eea had toegevoegd, heb ik contact opgenomen met "de helpdesk".
Na enige tijd kwam het verlossende en zo eenvoudige antwoord/suggestie:
via "bestand" het programma terug zetten op de "standaardwaarden"..... én het was opgelost.
Ik kon nu zowel een nieuw project als hét bestaande project starten.
Naar alle waarschijnlijkheid is er "ergens" in het programma iets gewijzigd, waardoor het probleem is ontstaan.
Naast de waardevolle hulp van de helpdesk (terechte naam) uiteraard ook aan jullie de hartelijke dank voor het meedenken en mede oplossen van dit probleem.
beste, Toch fijn dat U goed bent geholpen door de helpdesk, daar zitten ten slotte de experts. en zeker fijn dat U het op het Forum heeft gezet, zo kunnen wij er ook iets mee,
velen hebben er zwaar over nagedacht terwijl het eenvoudig te verhelpen was.