Reacties

FransS schreef op 25.10.2011 om 22:47 uur

Hoi Huisv,

wat je schrijft begrijp ik niet goed,je kan het project laden waar je mee bezig bent,en wanner je op "bewerken"drukt loopt de boel vast ,maar als je het project hebt geladen hoef je toch niet meer op bewerken te drukken je kunt dan toch gewoon verder gaan waar je gebleven bent,en hoef je toch VdLux niet opnieuw te installeren.

Of heb ik het Mis?  Anders geef je een verkeerd beeld van wat je doet.

Grt. FransS

lucky_me schreef op 26.10.2011 om 07:18 uur

waarschijnlijk bedoelt hij de knop "bewerken" in de menubalk.

mvg

Luc

1009Huisv schreef op 26.10.2011 om 15:17 uur

Ten eerste; bedankt voor jullie hulp/reactie

ik bedoel inderdaad "bewerken" in taakbalk.

 

wat gebeurt:

"Wat wilt u doen" = bestaand project laden>>>OK>>> "laden wordt uitgevoerd>>Project wordt geladen en in klein vierkant linksonder getoond waar normaliter het project op de de tijdlijn wordt gezet.

Dán gaat het fout; klik op "bewerken" vast; dubbelklik op vierkant vast; eigenlijk maakt het niet uit waarop ik klik; het programma slaat onmiddellijk vast.
Ook na opnieuw installeren zelfde resultaat

 

 

 

 

 

 

 

FransS schreef op 26.10.2011 om 16:36 uur

Hoi ,

Kan je een screanprint plaatsen dat we kunnen zien wat je bedoeld?

Grt.FransS

mi-bo schreef op 26.10.2011 om 17:04 uur

Even mee denken,

U start programma op,geef aan hoe  het project moet worden geïmporteerd, dit heeft u aangegeven en klik het scherm weg, nu gaat u naar bewerken aan de rechter zijde, dan gaat verkenner open, en kunt U projecten naar de tijdlijn slepen.

het woord bewerken aan de linker zijde wordt ook geopend als U het project op de tijdlijn heeft staan, en op beeld icoon klik.

De beelden die U inlaad van wat voor camera komt dit is dit per ongeluk mpeg4 ( avchd/hdd).

dan heeft u nu een antwoord want de classic versie van vdl 16 kan daar niet mee werken

succes met het mooie Magix product.

1009Huisv schreef op 27.10.2011 om 15:31 uur

Mi-bo
ik heb al meerdere films in elkaar geknutseld met zelfde camera+VdL16 en heb nooit dit probleem gehad. Dit is plots opgetreden.

ik was in dit project al aardig op weg, maar plots...

FranSs

ik heb 2 prtscrs gemaakt en al bijlage geupload ).

Vanuit het onderste beeld, klik ik dus "bewerken" aan en de boel is bevroren..

 

beiden -hoe het ook eindigt- hartelijk dank

 

 

1009Huisv schreef op 27.10.2011 om 15:47 uur

Beste helpers,

ter leering ende vermaeck

Nadat ik eea had toegevoegd, heb ik contact opgenomen met "de helpdesk".
Na enige tijd kwam het verlossende en zo eenvoudige antwoord/suggestie:
via "bestand" het programma terug zetten op de "standaardwaarden"..... én het was opgelost.
Ik kon nu zowel een nieuw project als hét bestaande project starten.
Naar alle waarschijnlijkheid is er "ergens" in het programma iets gewijzigd, waardoor het probleem is ontstaan.

Naast de waardevolle hulp van de helpdesk (terechte naam) uiteraard ook aan jullie de hartelijke dank voor het meedenken en mede oplossen van dit probleem.

groet JanS

 

 

 

 

 

 

 

mi-bo schreef op 28.10.2011 om 14:54 uur

beste, Toch fijn dat U goed bent geholpen door de helpdesk, daar zitten ten slotte de experts. en zeker fijn dat U het op het Forum heeft gezet, zo kunnen wij er ook iets mee,

velen hebben er zwaar over nagedacht terwijl het eenvoudig te verhelpen was.

Succes met het mooie Magix product