VDL 2025 Premium: Probleem met extra functies/pakketten

Reacties

Bol schreef op 23.08.2024 om 23:41 uur

@Quintes

Hallo Fred,

.....Ik heb na een computercrash alles van Magix opnieuw geïnstalleerd. Toen ik, nadat ik BorisFX BCC Chroma Key Studio opnieuw had gedownload en geïnstalleerd, kon ik deze niet opnieuw activeren.....

Omdat u een computercrash hebt gehad, is de activatie niet verwijderd. U kunt deze licentie volgens mij deactiveren. Zie afbeelding.

Of neem contact op met BorisFX support: Submit a request – Boris FX

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 23.08.2024, 23:45, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Quintes schreef op 24.08.2024 om 15:29 uur

Nogmaals dank, Rob. Dit werkte ook niet. Ik heb nu een berichtje naar Submit a request – Boris FX gestuurd, zoals je adviseerde. Je hoort nog van mij hoe het afloopt. Fijn weekend. Groet, Fred.

Bol schreef op 24.08.2024 om 15:39 uur

@Quintes

Hallo Fred,

Ik ben zeker zeer benieuwd naar het antwoord van BorisFX support.

U ook een fijn weekend,

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Quintes schreef op 26.08.2024 om 17:54 uur

Dag Rob. Ik heb dus contact opgenomen via Submit a request – Boris FX. Ik kreeg vandaag bericht terug. Een zinnetje slechts, maar genoeg: 'xxxx-xxxx-xxxx-xxxx is now reset for activation.3' (waar de xxxxen staan stond mijn activatiecode dus) Ik kon nu gewoon de boel installeren. Top!

Ik kom er nu ook achter dat Mercalli V6 niet geactiveerd is en sommige andere proDAD toepassingen. Jee, wat een gedoe na zo'n pc crash.

Dank je voor de tips. Ik ben er blij mee.

Groet, Fred.

Quintes schreef op 26.08.2024 om 18:01 uur

Oh, maar dat met Mercali enzo lukt me wel hoor :)

Bol schreef op 26.08.2024 om 18:25 uur

@Quintes

Hallo Fred,

Het doet mij deugd om te lezen, dat BorisFX uw BorisFX BCC Chroma Key Studio hebt gereset en dat u deze weer driemaal opnieuw kan activeren. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Wat betreft het herinstalleren van proDaD Mercalli V6 en de andere proDaD toepassingen moeten voor u geen problemen opleveren. Hebt u toch problemen, laat het mij gerust weten. Maar ik verzoek u om hiervoor dan een eigenbijdrage aan te maken. Zie: Hoe maak ik een Nieuw Bijdrage / Topic aan. (magix.info). Zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk voor ander forumleden. Alvast bedankt👍 voor uw medewerking.

Succes,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 26.08.2024, 18:58, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Quintes schreef op 26.08.2024 om 21:58 uur

Nee, dat is allemaal weer goed nu. Ik ben weer up to date met Magix en aanverwante zaken. Hartelijk dank!