VDL 2024 loopt vast wanner ik overschakel van "bewerken" naar "branden

LucGroenvynck schreef op 10.11.2023 om 10:18 uur

VDL geupdated van 2023 naar 2024 op zaterdag 4 november. wanneer ik na bewerken, klik op "branden" draait het wieletje, maar gebeurt er niets meer.. Ik stuurde op 4 nov en 8 nov een mail naar support en kreeg enkel een ticketnummer, maar geen hulp. Ik moet heel dringend 30 dvd's branden voor mijn vereniging. Graag dringend een oplossing!! Kan ik eventueel VDL2024 verwijderen en opnieuw VDL 2023 downloaden????

Ik gebruik Windows 11 en video processor NVIDIA Geforce GT 1030.

Reacties

Bol schreef op 10.11.2023 om 11:22 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Om te beginnen, u hebt de hulp in geroepen van van Magix Support en u kreeg een mailtje terug met een ticketnummer maar geen oplossing. Dit is geheel correct. Het kan tussen 2 á 5 werkdagen duren voordat u een antwoord terugkrijgt met een eventuele oplossing voor uw probleem.

Ik zie, dat u in een eerdere topic ook een gelijksoortig probleem had met het tijdens het upgraden van VDL2022 naar VDL2023.

Succes,

Rob
forum moderator

Aanvulling op: 10-11-2023 om 11:30uur

Hebt u wel de laatste videokaartdrivers geïnstalleerd?

Kijk eens bij: Official Drivers | NVIDIA

Laatst gewijzigd door Bol op 10.11.2023, 11:30, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

LucGroenvynck schreef op 10.11.2023 om 12:25 uur

Een update van de videokaartdriver was de oplossing. Bedankt voor de tip!

Bol schreef op 10.11.2023 om 12:34 uur

@LucGroenvynck

Hallo Luc,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost door uw videokaartdrivers te updaten. Bedankt👍 voor de terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-