vdl 15 plus werkt niet goed m.i. !!!!!

phebbles schreef op 26.10.2008 om 18:47 uur
Lieve mensen

Sinds een week heb ik vdl 15 plus gekocht.Op het eerste zicht een mooi programma.Ik heb bijna alle magix programma,s tot nu toe.
Ik heb op miojn pc vdl 2007 plus. Werkt goed. Wel wat langzaam doch dat komt door mijn pc die binnenkort vervangen wordt door een snelle,want ik wil avcd films gaan maken.

Als ik een film importeer in vdl 15 plus gaat dit prima.Ik importeer vanuit vdl 2007 plus.
Ik kan de film bewerken afspelen ect.l Daarna sla ik hem op als project.Dit gebeurt op dezelfde manier als in vdl 2007 plus m.i.

Doch als ik de film opnieuw wil laden gaat dit niet meer.Geen enkele reactie en het scherm blijft zwart.Probeer ik het vanuit bewerken via de mediapool mijn projecten (waar de film vakantie 2008 keurig bij staat ) gaat ook dit niet.


In vdl 2007 plus geen enkel probleem.

Volgens mij heb ik een softwarefout.

De systeemeisen zijn hetzlefde als voor 2007 plus dus daar kan het denk ik niet aan liggen.

mijn pc heeft 1095 mhz. Harde schijft 80 gb 30 gb over.
ram 512  52 free.

windows xp versie 3


Wie herkent dit probleem of weet raad



groetje gerard Brand

Reacties

magixagent schreef op 26.10.2008 om 20:34 uur
Beste, ik ben bang dat U een hardware probleem heeft,ik zou persoonlijk in 2007 het project branden inclusief het project,en als de nieuwe PC er is van de dvd het project inladen en daarna de film die klaar was en op deze manier het met vdl 15 afmonteren, succes. 
brrr schreef op 28.10.2008 om 13:43 uur
Hallo, ik denk dat het verstandig is om een mailtje naar de support afdeling van magix te sturen, zij kunnen je vast verder helpen. Dit kan nogal wat oorzaken hebben lijkt me...

support.magix.net
farmer11 schreef op 30.11.2008 om 16:40 uur
Ik heb hetzelfde (of vergelijkbaar) probleemm. Na bewerking safe ik. Bij het afsluiten gaat programma (VDL15) aan dat er nog niet gesaved is. dat doe ik dan en bij heropening is alleen de naam als mvd bestand gesaved, maar zonder inhoud. Dus alles zwart.