Reacties

mi-bo schreef op 17.05.2022 om 13:22 uur

@David_W

Beste David,

Ik zal proberen U te helpen,

gaat het over MVPX 13 , dit is anders geschreven als bv MVPX 12.

het programma vraagt veel reken kracht,

Heeft U al gekeken of de grafische ( video) kaart up to date is.

heeft U wel voldoende Ram geheugen.

Toets de Y toets in als MVPX is opgestart en zet alles op CPU

heeft U deze Patch geinstalleerd

https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-06-04-2022--1297569/

heeft U ook gekeken via help extra programma installeren of niet ergens een vinkje staat.

sc6

Vriendelijke groet

Michael ( FM )

wijziginf aangebracht i.v.m.meer info

Bol schreef op 17.05.2022 om 14:13 uur

@David_W

Hallo David,

Het kan zijn dat de drivers van uw Nvidia GeForce GTX 860M niet meer up-to-date zijn. De laatste driverversie is 512.77 release datum: 12-05-2022

Ga naar: DOWNLOAD DRIVERS en installeer de laatste drivers.

Als dit niet het gewenste resultaat hebt, probeer dan eens het volgende:

  • ga naar: Alle instellingen (Windows) / Apps / Apps en onderdelen
  • zoek en klik op Magix Video Pro X (Sjablonen en effecten)
  • klik op Verwijderen / verwijderen / ja
  • zet een vinkje bij: Magix Video Pro X (overgangseffecten)
  • klik op verwijderen
  • na verwijdering start Pro X13 op
  • ga naar: hulp / Extra inhoud installeren...
  • U zie dat er nu een vinkje staat bij Overgangseffecten.
  • klik op verder en deze wordt dan opnieuw geinstalleerd.

Succes

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 17.05.2022 om 14:36 uur

Ik heb de patch voor de grafische kaart geïnstalleerd. Het gaat inderdaad over versie 13 van Magix Pro. Ik heb met Video de Luxe deze problemen niet en het zal dus niet aan de grafische kaart kunnen liggen.

mi-bo schreef op 17.05.2022 om 15:03 uur

@David_W

Beste David.

Welke versie van MVDL is dit,

"Ik heb met Video de Luxe deze problemen niet en het zal dus niet aan de grafische kaart kunnen liggen."

waar U geen problemen mee heeft, dit zal niet MVDL 2022 zijn.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

 

David_W schreef op 17.05.2022 om 15:06 uur

Ook de overgangen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. De patch: volstrekt onduidelijk hoe ik daar kom. Ik krijg een Italiaanse tekst, maar bij de eigenlijke patch kom ik niet. Bij Video de Luxe werkt alles prima, maar daarvoor heb ik Video Pro niet aangeschaft.

David_W schreef op 17.05.2022 om 15:09 uur

ben weer een stap verder: bij andere video's heb ik het probleem niet. Ik denk dat er iets met een van de videobestanden is en dat het niet aan de installatie en drivers ligt.

mi-bo schreef op 17.05.2022 om 15:44 uur

@David_W

Beste David.

Dit is een positief bericht dat het probleem voor U is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product Video Pro X 13.

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 17.05.2022 om 15:48 uur

@David_W

Hallo David,

....De patch: volstrekt onduidelijk hoe ik daar kom. Ik krijg een Italiaanse tekst, maar bij de eigenlijke patch kom ik niet.....

Wat voor Patch bedoeld u? Mijn advies is en blijft houdt uw drivers voor uw PC / Laptop altijd up-to-date. Het is inderdaad heel goed mogelijk, dat het aan uw MVP project bestand kan liggen, want een MVP project bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen. U kunt dit zelf controleren. Maak een nieuw MVP projectbestand aan en als de overgangen nu wel goed werken, dan mag / kan u aannemen, dat het in uw MVP projectbestand ligt. Hiervandaan, kunnen wij als moderators c.q. forumleden dit niet nepalen of beoordelen, daarvoor moeten wij achter uw PC / Laptop moeten zitten

Met vriendelijke groet,

Rob.

Ps. Is uw probleem reeds opgelost?

Laatst gewijzigd door Bol op 17.05.2022, 16:03, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

David_W schreef op 17.05.2022 om 16:02 uur

het probleem is opgelost. Ik vermoed dat er een corrupt videobestand bij de bestanden zat. Bij andere video's kom ik de problemen niet tegen. Alle drivers zijn up to date en de laatste release van de videokaart is ook geïnstalleerd. Geheugen en processorkracht genoeg. Blijft vreemd dat het probleem zich niet voordoet bij Video de Luxe.

Bol schreef op 17.05.2022 om 16:41 uur

@David_W

Hallo David,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Ik kan u hiervandaan niet vertellen waarom het bij u het wel goed gaat in Video Deluxe 20xx. Als dit nog VDL 2021 is, dan is dit heel goed mogelijk, want VDL 2021 is anders geprogrammeerd dan VDL 2022 / Pro X13

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 17.05.2022, 16:45, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-