Vastlopen

rommelpot schreef op 28.11.2023 om 15:59 uur

Op mijn nieuwe laptop Asus x1605VA met Intel Core i9 -13900H processor en 16 gb geheugen loopt Video de luxe 2020 met versienummer 19-02-58 steeds vast. De grafische kaart is Intel Iris Xe graphics. Vrij snel in het begin bevriest het. Alleen met Ctr-Alt-Del kan ik weer opnieuw begionnen maaar zonder succes. Mijn vorige laptop Dell van 10 jaar oud nooit problemen gehad.

Peter Keizer

Reacties

Bol schreef op 28.11.2023 om 17:34 uur

@rommelpot

Hallo Peter,

Verwijder eens het Videodeluxe.ini bestand. Bij het verwijderen van het INI bestand, wordt VDL2020 op de standaardwaarden teruggezet en er worden ook eventuele computerconfiguratiefouten hersteld.

Dit doet u zo:

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

rommelpot schreef op 30.11.2023 om 00:23 uur

Dank voor je reactie. Het is een paar keer goed gegaan, maar het was tijdelijk. Ook krijg ik steeds de mededeling dat "Magix VDL is op deze computer reeds van gebruiker pkeiz in gebruik". En of ik door wil gaan. Asus heeft mij ook naar dit forum verwezen met de zelfde oplossing. Het lijkt dat er meerdere MVDL op dd achtergrond actief zijn.

 

 

Bol schreef op 30.11.2023 om 11:02 uur

@rommelpot

Hallo Peter,

.....Ook krijg ik steeds de mededeling dat: "Magix Video Deluxe is op deze computer reeds van gebruiker "Gebruiker" in gebruik". En of ik door wil gaan.....

Deze melding kan ik óók geforceerd oproepen door Video Deluxe te snel op te starten na een afsluiting van eerdere Video Deluxe project. Klik op "Nee" en start het zo nodig weer opnieuw op.

....Vrij snel in het begin bevriest het. Alleen met Ctr-Alt-Del kan ik weer opnieuw beginnen maar zonder succes..... 

Als uw probleem blijft voordoen, dan is mijn advies om Video Deluxe 2020 te verwijderen en opnieuw te installeren.

Zie: Video deluxe opnieuw installeren (magix.info)

Als moderator ik kan u geen garantie geven of u VDL2020 nog kan updaten naar de laatste versie. Zie afbeelding

 

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 30.11.2023, 12:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-