vaste tijdsduur instellen voor de in te voeren tekst onder de foto

marcat schreef op 25.01.2016 om 20:40 uur

Op dit moment kan ik de plek niet vinden in Fotostory 16 de luxe om bij het invoeren van een tekst bij een foto een vaste tijdsduur in te geven.

op dit moment staat het op 5 seconden en ik wil er 4, nu pas ik dit  steeds handmatig aan.

Kan iemand mij vertellen waar ik deze plek kan vinden

Allvast bedankt.

Reacties

magixagent schreef op 26.01.2016 om 12:47 uur

Marcat, type duur tekst in via hulp index en hier staat dit

Duur
De hier vastgelegde optie bepaalt, op welke positie de keyframes van een bewegingseffect standaard wordt geplaatst. U bepaalt de posities, waarop een beweging start en eindigt.

Aanwijzing: de zo automatisch geplaatste keyframes kunnen worden nabewerkt, de optie wordt dan op "Gebruikersgedefinieerd" gezet. Lees hiervoor het gedeelte Keyframes van een effect achteraf bewerken in het hoofdstuk Objecten animeren.
 gr

Harry

Voormalige gebruiker schreef op 26.01.2016 om 14:22 uur

​Hallo Marcat,

In Fotostory 2014 geef je bv. een  tekstlengte van 4 sec op, deze blijft dan van kracht totdat je deze veranderd in bv. 6 sec 

Voorbeeld Fotostory 2014

In Fotostory 2016 moet je deze steeds opnieuw instellen. Of dit een bug is of dat dit door Magix bewust gedaan is kan ik je niet zeggen.

Voorbeeld Fotostory 2016

Groet,

Rob

PS. Ik zal dit eens voorleggen aan Magix Support.

Voormalige gebruiker schreef op 26.01.2016 om 16:21 uur

​Hallo Marcat,

Wat ik hier, als antwoord van Magix neerzet, heb ik je reeds via een PB beantwoord.

Hier het antwoord van Magix Support:

Hallo Rob,

ik heb het net getest. Inderdaad gebeurd bij mij hetzelfde. Ik zal het navragen bij de betreffende afdeling.

Groetjes Kathrin (Magix Support)

​Zodra ik het  antwoord van Magix Support krijgt, meld ik mij weer.

Groet,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 29.01.2016 om 11:55 uur

​Hallo Cathy,

Dit is het antwoord dat ik van Magix Support heb gekregen:

De mogelijkheid, om de titellengte op te slaan, is uit het programma genomen.

Een oplossing zou zijn: alle fotos (inclusief  teksten) te markeren en dan de titellengte aanpassen. Het zal dan voor alle fotos worden toegepast.

Je zou óók alleen de teksten kunnen markeren om deze de gewenste lengte (tijdsduur) te geven.

Er is een informatie aan onze ontwikkelaars gegaan of dit wellicht met een patch verholpen worden kan, maar dit zal zeker nog een tijdje duren.

Groet,

Rob