Bij starten van Video Deluxe 2021 begint het scherm direct te variëren in intensiteit. Het is geen knipperen maar een irritant afnemen en sterker worden. Wat kan daar de oorzaak van zijn?
Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.
Misschien is dit voor u de oplossing? Ga eens naar: programma-instellingen / Import-export en haal daar het vinkje weg bij hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk en probeert het dan nog eens.
Dank. Ik heb je oplossing geprobeerd en het helpt soms wel soms niet. Als ik de vink weer aanzet en de helderheid en kleur op 90% zet, gaat t ook goed. Blijft raar...
Na installeren van de update is de ellende pas echt begonnen. Krijg meldingen van missing vcruntime140_1.dll, mijn standaard browser mozilla werkt niet meer (moet nu edge gebruiken). Videodeluxe start niet op, beeld knippert wel..
Kan geen verbinding maar nmaken met externe systemen op kantoor., etc, etc, etc.
Ik ga videodeluxe er van af gooien en kijken of ik mijn systeem weer aan t draaien krijg, ik baal als een stekker :-(
O ja, ik neem aan dat dit voldoende is:
AMD Ryzen 5 3500U with Radeon Vega Mobile Gfx 2.10 GHz, 16,0 GB
Heb uiteindelijk de betreffende dll gedownload en in de goede systeem map geplaatst. Gelukkig weer de meeste toepassingen operationeel gekregen. Veel opnieuw moeten installeren. Tenslotte ook weer deluxe21 geïnstalleerd en de betreffende update geplaatst ná afsluiten programma. Dat heeft geen problemen opgeleverd. Al met al een hele ochtend bezig geweest, balen dus....
Ik begrijp u frustratie maar al te goed, alleen wij als forumleden kunnen hier weinig aan doen. Dit forum is het voor een door Magix gebruikers, dat geheel losstaat van Magix Support. Maar als ik het goed begrepen hebt, zijn al uw problemen opgelost.
Ik vat frustraties van forumleden nooit op als iets persoonlijk, want er zijn meerdere Magix gebruikers, die denken, dat ze via dit forum direct met Magix Support communiceren.
Als moderator - forumlid vind ik het altijd weer fijn om te lezen, dat gebruikers, via dit forum weer op weg zijn geholpen met zijn of haar probleem.
Succes met het samenstellen van uw (film) projecten
Groet, Rob
Diverse keren gewijzigd i.v.m correctie en verbeteringen