Reacties

Bol schreef op 14.02.2021 om 15:55 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Misschien is dit voor u de oplossing? Ga eens naar: programma-instellingen / Import-export en haal daar het vinkje weg bij hardwareversnelling bij de weergave, indien mogelijk en probeert het dan nog eens.

Ik verneem wel van u.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2021, 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ad-Keulers schreef op 24.02.2021 om 10:22 uur

Hallo Rob,

Dank. Ik heb je oplossing geprobeerd en het helpt soms wel soms niet. Als ik de vink weer aanzet en de helderheid en kleur op 90% zet, gaat t ook goed. Blijft raar...

Bol schreef op 24.02.2021 om 19:26 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Vandaag is er voor VDL 2021 een correcte update uitgebracht versie 20.0.1.80, die versie 20.0.1.79 vervangt, die op 19 februari was ingetrokken.

Installeer deze en probeer het dan nog eens.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 25.02.2021 om 01:05 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Wat is de specificatie van uw PC.

• Processor
  • Videokaart
  • geheugen
  • welke windows besturingssysteem

Zet de videomodus eens op Compatibiliteitsmodus.... en probeer het nog eens.

Succes, Rob

PC -1-

PC -2-

Ad-Keulers schreef op 25.02.2021 om 10:48 uur

Na installeren van de update is de ellende pas echt begonnen. Krijg meldingen van missing vcruntime140_1.dll, mijn standaard browser mozilla werkt niet meer (moet nu edge gebruiken). Videodeluxe start niet op, beeld knippert wel..

Kan geen verbinding maar nmaken met externe systemen op kantoor., etc, etc, etc.

Ik ga videodeluxe er van af gooien en kijken of ik mijn systeem weer aan t draaien krijg, ik baal als een stekker :-(

O ja, ik neem aan dat dit voldoende is:

AMD Ryzen 5 3500U with Radeon Vega Mobile Gfx     2.10 GHz, 16,0 GB

Windows 10 Home 20H2

systeem net een jaar oud....

Bol schreef op 25.02.2021 om 10:55 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Zie deze link eens: https://www.magix.info/de/forum/neuer-patch-video-deluxe-20-0-1-80-video-pro-x-18-0-1-95--1267906/

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.02.2021, 11:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 25.02.2021 om 10:55 uur

@Ad-Keulers

Beste Ad,

het is niet voor niets geschreven door MAGIX Programmeurs.

Misschien is dit te proberen

https://www.magix.info/nl/forum/problemen-na-het-updaten-naar-movie-edit-pro-20-0-1-79--1268071/

Sc6

M.vr.gr

Michael

Ad-Keulers schreef op 25.02.2021 om 12:21 uur

Heb uiteindelijk de betreffende dll gedownload en in de goede systeem map geplaatst. Gelukkig weer de meeste toepassingen operationeel gekregen. Veel opnieuw moeten installeren. Tenslotte ook weer deluxe21 geïnstalleerd en de betreffende update geplaatst ná afsluiten programma. Dat heeft geen problemen opgeleverd. Al met al een hele ochtend bezig geweest, balen dus....

Bol schreef op 25.02.2021 om 12:36 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Ik begrijp u frustratie maar al te goed, alleen wij als forumleden kunnen hier weinig aan doen. Dit forum is het voor een door Magix gebruikers, dat geheel losstaat van Magix Support. Maar als ik het goed begrepen hebt, zijn al uw problemen opgelost.

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Ad-Keulers schreef op 25.02.2021 om 12:50 uur

Hoi Rob, was zeker niet persoonlijk bedoeld hoor. grtz, Ad

Bol schreef op 25.02.2021 om 13:17 uur

@Ad-Keulers

Hallo Ad,

Ik vat frustraties van forumleden nooit op als iets persoonlijk, want er zijn meerdere Magix gebruikers, die denken, dat ze via dit forum direct met Magix Support communiceren.

Als moderator - forumlid vind ik het altijd weer fijn om te lezen, dat gebruikers, via dit forum weer op weg zijn geholpen met zijn of haar probleem.

Succes met het samenstellen van uw (film) projecten

Groet, Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m correctie en verbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 25.02.2021, 13:51, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-