variation zoals in de workshop film van magix music maker 17

fikri schreef op 10.02.2011 om 22:01 uur

Hoi ik ben namelijk vrij nieuw hier weet echter niet of ik op de juiste plaats ben maar mijn vraag is het volgend,op de website kan je een filmpje zien hoe dat je een trance tecno stijl muziek kunt maken

in het midden van de film laat hij zien hoe je een variatie kunt maken maar het gaat zo snel en is zeer zeer onduidelijk hoe dat hij het doet is er ergens iets te vinden om ook zo een variatie te creeeren wie kan er mij aub helpen.

alvast vriendelijk bedankt

Reacties

mi-bo schreef op 12.02.2011 om 15:44 uur

Beste,

als u het filmpje afspeelt kunt u ook met de pause toets het filmpje stoppen en terug duwen op de tijdlijn, en zo vele malen herhalen,

succes.

fikri schreef op 17.02.2011 om 00:42 uur

alvast bedankt voor je reactie,

je hebt gelijk ik heb die film al 100 maal bekeken maar juist die moment wanneer hij een variatie in voegt

zie je het niet meer ben ten einde raad ik denk dat ik gewoon over ga op ableton want om de haverklap krijg ik een melding van afsluiten critical fout software is echt onstabiel en te weinig uitleg en vooral geen fatoenlijk uitleg van musimakers dus ik weet het echt niet hoe je een variatie moet maken inn de drumtracks zoals een fil in bedoel ik

vriendelijke groeten