Vandal SE gitaarversterker

cfdemoor schreef op 02.04.2010 om 19:24 uur
Ik gebruik Magix Music Maker 16 premium, en hier moet ook Vandal SE bij zitten. Dit is een virtuele gitaarversterker.
In de helpfiles staat wel beschreven wat ik allemaal kan doen met Vandal SE, maar niet waar ik het kan vinden of hoe ik het op moet starten.

Kan iemand mij vertellen hoe ik Vandal SE kan opstarten?

En als iemand van Magix dit leest; kunnen jullie eens iets doen aan de helpfiles? Over ieder onderwerp is wel iets geschreven, maar bij geen enkel onderwerp staat hoe je bij de betreffenden functie kunt komen of hoe je de betreffende functie opstart.

Reacties

chrisbenoot schreef op 14.04.2010 om 15:11 uur
als je de mixer open heb je telkens 2 dropdown boxjes per kanaal net onder FX en REC. daar kun je dan magix plugins > vandal_se aanduiden. zelf ben ik op zoek naar nieuwe stomp boxes, maar nog steeds geen idee waar ik die kan vinden...

succes
cfdemoor schreef op 15.04.2010 om 06:05 uur
Dankzij het antwoord van chrisbenoot weet ik nu hoe ik Vandal SE op kan roepen bij een bestaande partij. Dat is dus nadat ik de partij heb opgenomen, als ik ga mixen.
Het is me nog niet duidelijk of Vandal SE ook gebruikt kan worden op een moment dat ik een partij aan het inspelen ben.
Volgens mij is Vandal SE daar namelijk voor bedoeld.
dabbe schreef op 28.07.2010 om 09:17 uur
heeft er iemand hier nu al een deftig antwoord op, ik heb hetzelfde probleem, ik zou graag in real time de versterker willen gebruiken
wim-pardoel schreef op 07.11.2021 om 18:58 uur

Ik vindt het waardeloos programma vandal de werkt niet start op maar geeft geen signaal

Werk met bandlab is gratis en werkt veel beter zitten ook gitaar Amps op en stompbox

Bol schreef op 07.11.2021 om 23:01 uur

@wim-pardoel

Hallo Wim,

Welkom op het forum door en voor Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkander, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Het is jammer dat u uw commentaar geeft op een topic uit april 2010. Zelf gebruik ik Vandal SE niet, maar als u Music maker versie 30.0.3.39 opstart, druk op F1 en u geeft een zoekopdracht Vandal SE dan kunt hier meer lezen over Vandal SE.

Wat de ene het een waardeloos programma vindt, vindt een ander juist een mooi programma. Wat ik hiermee wilt zeggen is, dat dit heel persoonlijk is.

Succes, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

PS. zou u zo vriendelijk willen zijn, om bij een volgende keer een eigen bedrage aan te maken, zo houden wij dit forum schoon en overzichtelijk. Zo maakt u een Nieuw Bijdrage / Topic aan. Alvast bedankt voor u medewerking.

Laatst gewijzigd door Bol op 07.11.2021, 23:08, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-