Uw computer wordt met de actuele opname instellingen overbelast magix Rik-Vos schreef op 07.06.2020 om 12:20 uur Goedendag, Ik heb al een aantal videobanden kunnen digitaliseren. Maar als ik nu weer een film wil opnemen met MAGIX dan krijg ik onderstaande melding; Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen? Alvast bedankt. Groet, Rik Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 07.06.2020 om 12:42 uur @Rik-Vos Beste Rik, Welkom op MAGIX Multimedia Forum. klik op uitgebreide weergave, en dan deze optie, zie rode pijl met vriendelijke groet, Michael ( Moderator ) Rik-Vos schreef op 07.06.2020 om 13:00 uur Beste Micheal, Bedankt voor je reactie, ik heb dit echter ook al geprobeerd. Zonder succes. Nog meer ideeën/tips? mi-bo schreef op 07.06.2020 om 13:11 uur @Rik-Vos Beste Rik. Dank voor Uw feedback. Welke versie van MAGIX RUV heeft U. Al eens geprobeerd opnieuw te installeren en daarna via hulp online actualiseren te doen. Met vriendelijke groet, Michael Rik-Vos schreef op 07.06.2020 om 20:56 uur Thnx, ik heb alles instellingen teruggezet en alles werkt weer. mi-bo schreef op 07.06.2020 om 21:06 uur @Rik-Vos Beste Rik. Dit is een goed bericht. Veel plezier met het digitaliseren van Uw dierbare beelden. Sc6 Met vriendelijke groet, Michael 1