user code

Gerard-Menses schreef op 03.12.2020 om 15:19 uur

jaren gelden het red uw video programma aangeschaft en geemigreerd naar Griekenland, waar we nu in lockdown zijn wat een goede reden is om de oude video's op de computer te zetten maar helaas het doosje enz kwijtgeraakt, wel de cd en de usb stick met kabels nog wel in bezit maar na opslaan op comp moet ik een code invoeren en die ben ik kwijt, op de usbstick staat een code 2312B019412 maar dat is niet de juiste code wat nu ?? vriendelijke groet vanaf Poros Griekenland

Reacties

Bol schreef op 03.12.2020 om 15:25 uur

@Gerard-Menses

Hallo Gerard,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Doe het volgende:

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Gerard-Menses schreef op 03.12.2020 om 15:53 uur

Hallo Rob, Helaas mijn Magix Red U Video staat niet onder mijn producten en bij activeringscode moet ik een serie nummer invoeren en de serienummer op de usbstick is onjuist moet ik het programma nu opniew kopen ?? groet Gerard

 

mi-bo schreef op 03.12.2020 om 15:57 uur

@Gerard-Menses

Beste Gerard,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

een aanvulling wat hier boven omschreven staat.

Als U de email+ wachtwoord gebruikt die U vandaag heeft aan gemaakt zal er niets te vinden zijn.

U zal terug moeten gaan naar een email adres waarmee U in het verleden MAGIX RUV heeft geinstalleerd.

en daar kunt U dan wel de serie installatie nummer vinden

Blijf gezond in het mooie  Poros Griekenland

M.vr.gr

Michael/ Forum Moderator

 

Bol schreef op 03.12.2020 om 16:02 uur

Hallo Gerard,

Ik zie dat u vandaag dit account hebt aangemaakt. Tijdens de eerste keer van RUV installeren, hebt u waarschijnlijk een account onder een andere naam en emailadres aangemaakt. Als u dat nog weet, probeer het dan eens met die gegevens.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 03.12.2020 om 21:26 uur

@Gerard-Menses

Hallo Gerard,

Hebt u nog uw oude account kunnen achterhalen? Zo niet, stuur dan een mailtje naar shop@magix.net en leg daar u probleem zo uitvoerig mogelijk voor. Misschien kunnen zij nog iets achterhalen. Niet geschoten is altijd mis. Wij als moderators / forumleden kunnen u daarbij niet verder helpen. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 03.12.2020, 21:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 04.12.2020 om 11:49 uur

@Gerard-Menses

Beste Gerard,

hopend dat U de oude gegevens terug heeft kunnen vinden,

anders misschien deze optie gezien het € 20,00 meer kost en U dan de USB omzetter die U in Griekenland heeft mee kan werken. geldig tot 06.12.2020

en kan met deze driver optie

https://www.magix.info/nl/support/artikel/de-video-omzetter-wordt-niet-herkend--162/

de USB omzetter weer activeren.

MAGIX vdl 2021 kunt U online bestellen en direct installeren, RUV 9 zal besteld moeten worden en dan vanuit Duitsland naar Poros in Griekenland worden verzonden.

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael