uploaden website met web designer lukt niet

vosje1962 schreef op 01.05.2011 om 13:29 uur

bij het uploaden van de website reageert eerst het programma niet, dan komt het uploadvenster dat heel lang op 0% blijft staan en vervolgens krijg ik de melding "er heeft een time-out van de bewerking plaatsgevonden" daarna verdwijnt het upload-venster. Ligt het aan de instelling van de computer?

Reacties

GoldSpots schreef op 04.05.2011 om 12:05 uur

Hoe staan de instellingen in het webeigenschappenmenu?

Waar heb je je site gehost en weet je zeker dat je de juiste doelmap aangegeven hebt?

 

Meestal zijn het niet de instellingen van je computer op zich maar de instellingen die in webdesigner zijn aangegeven óf de instellingen van de server waar je naartoe uploadt.

 

Zelf heb ik het probleem in het begin ook gehad en ik bleek de instellingen in web-eigenschappen verkeerd te hebben staan.

 

De web-eigenschappen kan je vinden door met je muis ergens op het ontwerp te gaan staan en rechts te klikken. De tweede vanaf onderen gezien is web-eigenschappen. Pak dan het tabje Publish om te zien welk hostadres etc je hebt gebruikt.

De belangrijkste instelling op dat punt: de subfolder.

 

Een verkeerde subfolder instelling kan er voor zorgen wat jou nu is gebeurt.

 

Veel succes!

annemiebaetens schreef op 26.04.2012 om 17:51 uur

ik heb het ook voor, en ik vind je antwoord wel goed hoor, GoldSpots, maar ik kan er niet uit begrijpen wat je onder "subfolder" moet zetten : bij mij staat dat leeg, want het is optioneel, trouwens wat is dat precies die subfolder ?

alvast bedankt