Uploaden

wokro schreef op 27.06.2015 om 13:36 uur

Hallo,

Ik heb mijn website gupload via Web Designer 10 premium. Domeinnaam is actief en betaald. Rechtsboven krijg je het venster om te klikken en je website te bekijken na het uploaden. Klik ik daarop verschijnt inderdaad mijn website. Wil ik hem vervolgens op mijn andere desktop computer bekijken via Google dan wordt er aangegeven dat de website niet beschikbaar is. Hier snap ik ff niets van. Kan iemand mij helpen. Wat doe ik fout.

Dank.

W. Kroon

 

Reacties

mi-bo schreef op 27.06.2015 om 18:40 uur

Heeft  u http://www. Gebruikt

Gr

Michael 

 

 

wokro schreef op 28.06.2015 om 09:04 uur

Dag Michael,

Ja dat heb ik gebruikt. Mijn site: www.woutkroonfotografie.nl staat ook gewoon bij de FTP van Maqix.

Zou het kunnen zijn dat het (vrijdag aangemaakt) over het weekend heen wordt getild op de Magix servers?

In de uploadmapjes zie ik ook geen problemen. Het is heel vreemd. Heb de site al drie keer opnieuw geupload en dat geeft ook geen probleem. Benieuwd of je nog andere suggesties hebt.

Gr.

Wout

 

 

mi-bo schreef op 28.06.2015 om 09:34 uur

Hallo Wout. 

Nee dit is geen Magix probleem

Je maak een website op de pc

Dan ga je naar opslaan als in eenopgegeven map

Dan exporteren in die zelfde map

Dan publiceren naar de websites inloggen en het moet er staan

Gr

Michael 

wokro schreef op 28.06.2015 om 10:29 uur

Oke Michael,

Ik ga het opnieuw proberen.

Dank voor het snelle antwoord weer en ik meld mij nog.

Beste groet.

Wout

 

wokro schreef op 28.06.2015 om 16:42 uur

Dag Michael..

Na een paar aanpassingen en jou wijze raad...hij staat er op.

Als je het leuk vindt:. www.woutkroonfotografie.nl

Dank voor je (al eerdere hulp) hulp.

Gr.

Wout

 

mi-bo schreef op 29.06.2015 om 09:27 uur

Hallo Wout,

 je website is nog niet in de lucht of de naam is niet goed geschreven.

kijk hier even naar

http://www.magix.info/nl/webdesigner-wordt-niet-goed-weergegeven.online-training.1134825.html

gr

Michael

wokro schreef op 29.06.2015 om 16:08 uur

Dag Michael..

Ik heb het gezien. Een website maken kan ik wel maar dat verdraaide uploaden..

Mijn eerste pagina had ik de eigen naam ''home'' gegeven nu terugezet naar ''index.''

Mijn domeinnaam is: www.woutkroonfotografie.nl

Wat ik doe is:

1 Opslaan als: bestandsnaam: eigen website wout kroon.web (in een eigen aangegeven map)

                           Opslaan als: alle bestanden (*,*) (je kan ook kiezen naar MAGIX web designer Premium (*.web)

2 Exporteren: bestandsnaam: eigen website wout kroon.web (in dezelfde map als bovenstaand)

                           Opslaan als: JPEG

Daarna klik ik publiceren. En dan gaat de site gewoon uploaden. Allemaal oke. Toch ben ik niet online...

Wat voor doms doe ik in vredesnaam. Dat upload stappenplan kan ik toch ook niet vinden in de help, vreemd. genoeg.

ben benieuwd wat jij er van maakt.

Dank vast weer.

Gr.

Wout

wokro schreef op 29.06.2015 om 16:41 uur

Michael,

Bijkomende vraag:

Ik ga naar: exporteer website.

Daar opent zich al ingevuld: index en website (HTML)

Exporteer ik dat en daarna publiceer, opent zich mijn site als ''index""

dus niet onder mijn aangemaakte domeinnaam. woutkroonfotografie.nl die inderdaad dus niet te vinden is op het web.

rara...het zou toch handig zijn als er in de help zo'n stappenplan met benaming van in te vullen velden zou komen.

Thanks voor je moeite.

Gr.

Wout

 

 

 

mi-bo schreef op 29.06.2015 om 17:07 uur

hallo Wout, je website is klaar.

ga naar de eerste pagina, welke naam dat dit heeft is niet belangrijk.

je heb van te voren een map gemaakt, nu ga je naar opslaan als,

 zoek de map op en sla op met de naam index.

dan ga je naar exporteren, in de zelfde map en exporteer je met het woord index.

dan ga je naar publiceren, dan komt je naam bekend bij MAGIX naar voren, inloggen,

 en dan komt de naam www.woutkroonfotografie.nl naar voren en dan klik je op oke, en dan wordt de site gepubliceerd.

anders even een mail naar mi/bo"magix.info als je mijn telnr niet meer heb, ik heb net weer een nieuwe site gemaakt , nog niet in de lucht maar wel aanspreekbaar

gr

Michael

wokro schreef op 29.06.2015 om 17:50 uur

Hoi Michael,

Gedaan wat je uitlegde, maar nop resultaat.

Krijg hem wel zichtbaar in het schermpje na publiceren om hem te bekijken, maar op elke andere desktop, ik heb er twee, geen site weergave.

Opnieuw geprobeerd nu met drag and drop via het schermpje wachtwoordbeveiliging bij het venster publiceren.

Dan kom je in de mappen van de domeinserver en daar heb ik Index pagina ingesleept.

Dat ging prima zonder fouten.

Ik zie ook een indexpagina staan. Vooralsnog zal ik het nog een paar keer proberen maar anders pak ik ff de telefoon Michael

Dank vast.

Gr. Wout