Reacties

RiViS schreef op 28.03.2015 om 11:59 uur

Na klikken op de links zie ik dat het een nieuwe homepage betreft. Die moet een bepaalde procedure doorlopen en dat kan enkele dagen tijd kosten. Zodra dit is geaccepteerd zal het daarna voortaan sneller gaan.

groet,

Rijk

PS: karper zelf gevangen?

mgroenhof schreef op 28.03.2015 om 20:43 uur

Thnx Rijk voor je reactie.

Even afwachten dan

 

Ja die heb ik zelf gevangen. Hier staan er nog meer www.karpergroeponderons.nl

 

Gr. Michel

johanlolkema schreef op 23.07.2015 om 20:03 uur

heb ik ook last van vind het een slechte software als ik een foto of project in mijn website plaats,en hem upload staat nog steeds de oude er nog op,ene keer gaat het snel en de andere keer niet ook na arangeren en ik kijk echt goed bij previeuw,ik snap niet dat ze hier nog steeds niets aan doen,of ik na het aflopen van mijn domein nog hier blijf valt te bezien,ben hard op zoek naar een betere.

ook is het moeilijk om de website geheel te verwijderen dat is onmogelijk.

johanlolkema schreef op 13.12.2015 om 19:40 uur

hier heb ik altijd al last van gehad,ook bij wijzigingen in je website dan duurt het even soms een dag voor dat je het kan zien,vind wel dat magix dit moet vermelden vooral bij nieuwe gebruikers.als je iets snel op de site wil zettenj vergeet het dan maar of je moet je hele website deleten en alles er opnieuw op zetten,maar ook dan moet je eerst wachten tot alles er daad werkelijk is verwijderd dus het is een kwestie van gedult hebben de ene wijziging gaat direct en de ander moet je ellen lange tijd wachten waarom dit is weet ik niet kan met de server te maken hebben.