upload en weergave problemen

Wil-Janssens schreef op 29.11.2018 om 09:40 uur

Online Foto Album (Premium) Gisteren (verkleinde) foto's geupload, ging traag en blokkeerde uiteindelijk.

Na een tweede poging luktehet wel maar duurde veel langer dan normaal.

Bij weergave blijven vele foto's zwart, op verschillende PC's getest en ook mobile het zelfde probleem.

Ik heb slechts 3,22Gb in gebruik van de 100Gb waarvoor ik betaal.

Scheelt er misschien iets met de servers, is dit probleem gekend en wordt eraan gewerkt?

Reacties

mi-bo schreef op 29.11.2018 om 13:10 uur

@Wil-Janssens

Beste Wil,

Na Uw oproep gekeken,

download gaat zonder probleem, upload blijft hij hangen ( dit klopt zoals U het omschrijft ).

Vermoedelijk een storing bij MAGIX.

MVG

Michael

mi-bo schreef op 29.11.2018 om 15:57 uur

@Wil-Janssens

Beste Wil,

De problemen zijn opgelost, uploaden & downloaden werkt weer zoals het moet.

Mvg

Michael

Wil-Janssens schreef op 29.11.2018 om 16:09 uur

Bedankt, maar ik heb nog altijd bij het openen van een aantal foto's in een album een geheel of gedeeltelijke zwarte weergave. Als ik zulk een foto download vanuit het album dan zie je hem wel. Is ook bij oudere albums die vroeger wel perfect werkte. Zeer bizar...

mi-bo schreef op 29.11.2018 om 16:18 uur

@Wil-Janssens

Beste Wil

U schrijft over verkleinde foto's met 100Gb opslag is het toch niet nodig om Foto's verklrind op te slaan.

Dat het de foto's gedeeltelijk zwart zijn is herl vreemd,alles wat vanaf de Pc geupload wordt is na download moet normaal gesprokrn weer het zelfde zijn op de Pc.

Mvg

Michael

Wil-Janssens schreef op 29.11.2018 om 16:26 uur

Ik heb hier een voorbeeld van een album.

http://wilsphotos.magix.net/alle-albums/!/oa/7464081/

de 1ste, de 4de en de 6de foto gaan niet open, de anderen wel. Verderop zijn er nog meer die niet open gaan.

Alvast bedankt om het te willen bekijken

Wil