Reacties

j.verberkt schreef op 06.09.2019 om 19:29 uur

Had voor ik ging installeren alle photostory programma's verwijderd.Die "verwijderde" 8 GB moet toch nog ergens staan? Het verplaatsen naar de D schijf is dus ook geen optie?

Bol schreef op 06.09.2019 om 20:00 uur

Hallo heer Verberkt,

Ik zou achter je laptop moeten zitten, om je daar een goed antwoord op te kunnen geven. Heb je niemand, met PC kennis in de buurt, die je verder kan helpen. Helaas, kan ik je niet verder informeren.

Succes met het zoeken naar de juiste beslissingen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.verberkt schreef op 09.09.2019 om 20:12 uur

Heb getracht om de genoemde C map te verplaatsen naar de D schijf. Dat ging en alles zag er goed uit maar er verscheen wel steeds een melding dat er ergens een fout zat. Heb nu alles verwijderd en alles opnieuw gedownload en geinstalleerd. Het functioneert prima tot nu toe en geen foutmelding meer. Blijf het wel vreemd vinden dat ook nu op de C-schijf onder gebruikers/openbaar/openbare documenten/MAGIX/Common staat met ca 10 GB. Jammer dat dit op C staat. Allen bedankt voor reacties.