Upgrade versie installatie geeft volledige functionaliteit?

Ruud-2022 schreef op 23.11.2022 om 00:12 uur

Hallo,

ik had vdl2016 op een laptop staan die helaas is gestolen. Nu krijg ik vanuit mijn magix account aanbiedingen van een upgrade vdl2023 versie. Kan ik deze aanschaffen en installeren op mijn nieuwe laptop zonder een vorige release en zo ja heb ik dan ook de volledige functionaliteit van het programma?

alvast bedankt Ruud.

Reacties

Bol schreef op 23.11.2022 om 00:47 uur

@Ruud-2022

Hallo Ruud,

U kunt VDL2016 upgraden naar VDL2023 met behoud van de volledige programmafunctionaliteit. Omdat uw Laptop is gestolen, adviseer ik eerst om VDL2016 te deactiveren van uw gestolen laptop.

Dit doet u zo:

Mocht u ook nog andere Magix Programma's hebben, doe dan de voorgaande procedure ook deze programma's

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.11.2022, 00:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-deVries schreef op 23.11.2022 om 23:04 uur

Hallo Rob,

 

dank je voor je antwoord, heb de "uncheck" gedaan en ga nu de upgrade versie van VDL2023 aanschaffen.

 

mvgr

 

Ruud

Bol schreef op 23.11.2022 om 23:22 uur

@Ruud-deVries

Hallo Ruud,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Succes met het upgraden en het installeren van VDL2023.

Als u vragen hebt, laat het ons weten.

Succes,

Rob (forumlid / moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-