Reacties

Bol schreef op 17.05.2023 om 21:27 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Hoe u moet handelen staat allemaal in de Opdrachtbevestigingsmail. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden?

Succes,

Rob (forum moderator)

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 17.05.2023 om 21:35 uur

Rob,

In de mail stond niets. Er was alleen een bijlage gestuurd, waarin werd opgesomd wat ik gekocht had en hoe het betaald was. Verder weet ik niks. Het gekke is, dat ik al wel een keer of zes eerder geüpload heb. Hoe dat toen ging, kan ik mij niet herinneren.

Bol schreef op 17.05.2023 om 21:41 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Hebt u al eens in uw spam map gekeken? Zo ziet ongeveer een Opdrachtbevestigingsmail eruit.

Succes,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 17-05-2023 om 21:48

Zie deze link: Downloadversies (magix.com)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.05.2023, 21:49, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Tjitte-Dijkstra schreef op 17.05.2023 om 22:31 uur

Rob,
In de spam zat de mail niet. In de mailbox kijken bij mijn provider leverde ook niets op. Normaal is het zó dat de mails op mijn laptop identiek zijn aan de mails op mijn tablet, maar nu bleek: de Opdrachtbevestiging stond niet op de laptop, maar wel op de tablet! Ik denk niet dat zoiets ooit eerder is voorgekomen. Ik heb vanaf de tablet de mail doorgestuurd naar mijzelf en nu kwam hij wel op de laptop aan en kon ik alles uitvoeren. Raar toch!
Nu ik het programma even heb uitgetest, zie ik nog geen verschil met de 2022 versie. Dat zal vast wat tijd kosten om te zien wat er verbeterd is.

Bol schreef op 17.05.2023 om 23:07 uur

@Tjitte-Dijkstra

Hallo Tjitte,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u uw opdrachtbevestigingsmail terug hebt gevonden en dat u Video Deluxe 2023 hebt kunnen installeren. Mocht u vragen / opmerkingen hebben, dan verneem ik dat wel van u. Maak daar dan een nieuwe topic aan.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 17-05-2023 om 23:13

Zie deze link: Alle nieuwigheden in een oogopslag - MAGIX Video Deluxe

Laatst gewijzigd door Bol op 17.05.2023, 23:13, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-