Reacties

mi-bo schreef op 18.02.2021 om 17:40 uur

@Ruud-vanderHeijden

Beste Ruud.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Als U een update service betaling heeft gedaan gebeurt er eigenlijk weinig/niets.

Alleen als er een update is, te vinden via hulp online actualiseren is de Patch/update te installeren.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 18.02.2021 om 17:46 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

Voor zover ik kan nagaan, zijn er na 21-10-2020 geen updates / patches uitgebracht. De laatste versie voor Photostory is versie 20.0.1.62

U kunt deze opvragen met de sneltoetsen Alt+F1

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.02.2021, 17:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderHeijden schreef op 18.02.2021 om 18:42 uur

Het was een reactie op een aanbod van Magix om het programma uit te breiden ! , niet te updaten , dus bv nieuwe intro,s , lettertypes ,ander menu , ed .

Op mijn programma al meer toegepast na betaling van ong. €40 .

Bol schreef op 18.02.2021 om 19:19 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support.

....21-10-2020 een upgrade betaald , maar helaas nooit gekregen terwijl eerdere upgrades altijd prima in orde waren.....

U schrijft dat u op 21-10-2020 een upgrade hebt betaald, maar hebt nooit gekregen. Vandaar mijn vraag, wat is het versienummer van uw Photostory. Hieraan kan ik zien of u weldegelijk de laatste update hebt gekregen, waarvoor u voor betaald hebt.

Zelf heb ik het sterke vermoeden, dat u op 21-10-2020 niet voor een upgrade hebt betaald, maar dat u uw updateservice hebt verlengt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderHeijden schreef op 18.02.2021 om 20:09 uur

Hallo Rob

Ik denk dat het idd de updateservice is geweest .

Aleen is daar op het programma niets van terug te vinden vandaar dat ik dacht betaald te hebben voor iets wat ík nooit heb ontvangen.

Je heb mij wel de ogen geopend waarvoor mijn dank 🙏

Gr Ruud.

Ruud-vanderHeijden schreef op 18.02.2021 om 20:13 uur

In het verleden kon ik nog wel eens via Contact met Magix direct mijn vragen stellen maar is nu haast niet meer mogelijk vandaar ik op dit forum terecht kwam .

Bol schreef op 18.02.2021 om 20:37 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

Het kan kloppen, dat de contacten met Magix Support na 27 maart 2020 zijn veranderd. Magix Support Nederland is nl. per 27 maart 2020 opgeheven en ondergebracht bij de Duitse / Engelse MAGIX Support afdelingen, maar u kunt nog steeds, via een ticket met hun contact opnemen. Zie: hoe neem ik contact op

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 18.02.2021, 20:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderHeijden schreef op 18.02.2021 om 22:38 uur

Beste Rob

dankjewel voor je tip en raad , ik stoei wel verder .

met vriendelijke groet Ruud

Bol schreef op 18.02.2021 om 22:51 uur

@Ruud-vanderHeijden

Hallo Ruud,

U kunt uw probleem altijd eerst op dit forum zetten, misschien dat wij als forumleden u verder helpen (response 1dag). U kunt altijd nog uw probleem voorleggen aan Magix Support (response 5 á 7 werkdagen)

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ruud-vanderHeijden schreef op 18.02.2021 om 23:28 uur

Thanks