Upgrade naar Magix Moviestudio loopt niet

Paul-Horsthuis schreef op 28.09.2024 om 12:37 uur

Bij het activeren van het programma Magix Movie Studio 2025 Suite blijkt dat de eerder aangeschafte Upgrade MAGIX video de luxe 2025 Premium opnieuw geïnstalleerd wordt. Ik dacht dat Moviestudio een pakket is dat meer biedt dan Magix video de luxe 2025 Premium mede gezien de aanvullende content pakketten die daarbij aangeboden nwerden.

Eerst verwijdert het programma de Upgrade en dan wordt Magix video de Luxe 2025 Premium opnieuw geïnstalleerd. In zie dus geen verschil. Ik heb toch Magix Movie Studio 2025 Suite gekocht?

 

Ik heb schermfoto's gemaakt als u die wilt zien kan ik die opsturen.

Ik heb de aanvullende uitleg bekeken en zie niet wat ik over het hoofd heb gezien.

Wat is er aan de hand?

 

Reacties

Bol schreef op 28.09.2024 om 13:09 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Magix Movie Studio 2025 suite is gelijk aan Magix Video Deluxe 2025 premium.

Mijn advies, deinstalleer MMS 2025 suite en herinstalleert VDL2025 premium. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor en vraag u geld terug van MMS2025. Vermeld in uw mailtje het bestelnummer dat eindigt op xxxxMXC

Succes,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Horsthuis schreef op 28.09.2024 om 13:24 uur

Beste Rob,

dank, heeft het nog zin om al die aanvullende pakketten te gebruiken? (proDAD en NewBlue Filters, Stellar Repair). Overigens heb ik bij de eerdere aankoop ProDAD ReSpeedr V2 als aanvulling gekregen. Dat is een nieuwere versie dan die ik bij Movie studio gratis heb gekregen..

Bol schreef op 28.09.2024 om 13:36 uur

@Paul-Horsthuis

Hallo Paul,

Het kan zijn dat u de NewBlue Filters reeds bezit. Welke zijn dat? Stellar Repair ken ik niet. Ik heb nog ProDaD ReSpeedr 1.0 (standalone) maar gebruik deze niet. Maar u moet zich de vraag stellen of deze programma's voor iets toevoegt.

Met vriendelijke groet,

Rob
Forum Moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Paul-Horsthuis schreef op 28.09.2024 om 15:31 uur

Dag Rob, bedankt voor je adviezen.