Upgrade 2 AI functies

ruud.bennis schreef op 23.10.2024 om 21:04 uur

Ik heb een emailbericht gekregen, waarin werd aangegeven dat ik VDL 2025 Premium kon upgraden met 2 AI functies, nl. scherpte/contrast vergroten en mist verwijderen. Maar het is mij niet duidelijk hoe ik dat moet doen. Als ik klik op "meer info" dan kom ik terecht op info over Movie Studio Ultimate, die ik dan zou moeten downloaden voor € 49,99. Dat is niet de bedoeling. Hoe kan ik die updates downloaden en toevoegen? Als ik in het programma zelf updates opvraag, geeft hij aan dat er niets is, maar ik heb ze nog niet. Misschien weet iemand hoe dit zit?

Reacties

Bol schreef op 23.10.2024 om 23:49 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

.....Ik heb een emailbericht gekregen, waarin werd aangegeven dat ik VDL 2025 Premium kon upgraden met 2 AI functies, nl. scherpte/contrast vergroten en mist verwijderen....

Ik begrijp het ook niet, waarom als u op Meer Info klikt terecht komt over de info Movie Studio Ultimate, die op het de Engelssite wordt aangeboden. Zie: Movie Studio: Creative Video Editing. Easier than Ever en niet op Video deluxe: Creatieve Videobewerking. Eenvoudiger Dan Ooit. | MAGIX

Maar goed u wilt iets over de 2 AI functies scherpte/contrast vergroten en mist verwijderen. Zie dan deze link: Alle nieuwigheden in een oogopslag - MAGIX Video deluxe

Bezit u al VDL2025 premium, als dat zo is dan zitten daar 2 AI functies hier in.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ruud.bennis schreef op 24.10.2024 om 22:33 uur

Dank je wel Rob, ik heb bovenstaande nagekeken en ik zag inderdaad dat het er toch al in zit.
Omdat ik in de mail las dat je dit kon upgraden dacht ik dat te moeten doen, maar het was meer een aansporing om een nieuw programma te kopen. Dat hoeft dus ook helemaal niet. Bedankt voor het duidelijke antwoord (en weer héél snel).👍😃

Bol schreef op 24.10.2024 om 23:31 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

....Omdat ik in de mail las dat je dit kon upgraden dacht ik dat te moeten doen...

Als u het mailtje nog eens goed doorleest, dan zou u daar hebben moeten lezen, dat u VDL2025 kon updaten en niet upgraden, omdat u reeds in het bezit bent van VDL2025.

Bij updaten wordt er meestal bugs opgelost. Deze 2 AI functies zitten reeds in VDL2025 wanneer u hebt aangeschaft. Zie nog eens: Alle nieuwigheden in een oogopslag - MAGIX Video deluxe

Bij upgraden wordt er een gehele nieuwe versie uitgebracht in dit geval zou dit dan VDL2026 zijn geweest. Zie: Upgrade - Wikipedia

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-