Reacties

mi-bo schreef op 23.07.2022 om 13:29 uur

@paulvanierland6

Beste Paul,

is het dan niet naar het email adres van Uw vrouw gestuurd.

Staat het niet in de Spammap.

En anders een mail sturen naar infoservice@magix.net

MAGIX support is gesloten van vrijdag 17.00 uur t/m maandag 08.00 uur

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008Forum Moderator)

paulvanierland6 schreef op 23.07.2022 om 13:30 uur

onee zeker niet ik heb het al een paar keer gedaan ging altijdt goed

mi-bo schreef op 23.07.2022 om 14:51 uur

@paulvanierland6

Beste Paul,

Dank voor Uw Feedback.

Heeft U wel een bevestiging mail gekregen van de betaling die via Uw wederhelft is gedaan.

Zoja,

Dan een mail sturen naar infoservice@magix.net of shop@magix.net daar komt namelijk de order vandaan.

Inclusief betaling bewijs

Op het Forum kunnen wij helaas niets betekenen voor U.

Vriendelijke groet

Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 23.07.2022 om 15:51 uur

@paulvanierland6

Hallo Paul,

Wij, als moderatoren c.q. forumleden kunnen u inderdaad geen antwoorden geven op aankopen en betalingen van Magix Producten. Maar hebt u al even gekeken bij Mijn Account / Mijn producten of hierin iets is gewijzigd?

Zelf heb ik ook wel eens gehad, dat door een storing bij mijn provider mijn e-mails later binnen kwamen. Kijk eens bij: https://allestoringen.nl/

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 23.07.2022 om 17:32 uur

@paulvanierland6

Beste Paul.

Heeft Uw vrouw toevallig een betaling gedaan met Visa, en daarna niet de autorisatie doorgevoerd en geactiveerd.

Dit is sinds enkele maanden via MAGIX ingevoerd.

Vriendelijke groet Michael (sinds 2008 Forum Moderator )

Bol schreef op 23.07.2022 om 18:02 uur

@paulvanierland6

Hallo Paul,

U hebt aangegeven, dat u vrouw voor de upgrade hebt betaald. Ik ben ervan uitgegaan, dat het betaalde bedrag reeds van uw rekening is afgeschreven. Als dat zo is, dan heeft dit niets met welke autorisatie dan ook te maken. Zie eens deze link in het Engels: https://www.magix.info/us/support/article/my-credit-card-was-denied--1570/

Als u een mailtje stuurt naar shop@magix.net vermeld dan hierin uw bestelnummer  xxxx23MXC, dat u kunt terugvinden op uw bankafschrift. Mijn advies is, om het antwoord van Magix Duitsland rustig af te wachten.

Met vriendelijk groet,

Rob (forum moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. verbeteringen

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2022, 18:47, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-