Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2021 om 16:29 uur

@robenjanine

Beste Rob.

Vanaf 2016 heeft MAGIX een upgrade service ( 365 dagen ) als Uw upgrade is verlopen, kunt U dit verlengen( via update ), het pakket blijft het zelfde , maar als er een Patch update is kunt U er gebruik van maken, en als er een nieuwe versie uitkomt, kunt U die gewoon via een upgrade installeren.

Hopend dat de uitleg een beetje helder is.

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 25.01.2021 om 17:00 uur

@robenjanine

Hallo Rob en Janine,

.....Upgrade Video DeLuxe 2021 biedt dezelfde pakketten, als de versie welke ik al heb (Premium). Zijn hier andere pakketten voor te verkrijgen?....

Als bij u de update garantie van VDL 2021 is verlopen, dan zou kunnen kiezen om deze te upgraden naar VDL 2021 plus of premium. Aan uw de keuze. Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en kijk dan mijn Mijn Account / Mijn Producten / Video Deluxe.

Zie: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/versievergelijking/#c1199545

In de twee afbeelding kunt u zien wat de verschillen zijn tussen de Plus en Premium versie?

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pietervanettro schreef op 06.03.2021 om 10:48 uur

Hallo Magix gebruikers,

Heb al een tijdje geleden de upgrade Video deluxe Premium 2021 aangeschaft maar heb al van het begin problemen met het bewerken van films, als ik een film, in wat voor file bestand dan ook, inlaad dan krijg ik alleen het geluid te horen en zie geen beeld, ik heb nog een oud programma van Magix dat ik dan maar gebruik, waar ik helemaal geen problemen mee heb, ook voordat ik de upgrade had gedownload had ik geen problemen met het oude programma.

mi-bo schreef op 06.03.2021 om 10:59 uur

@pietervanettro

Beste Pieter.

Toets de Y toets in als MAGIX vdl is opgestart.

optie im/export en zet een vinkje bij" hardware versnelling weergave ,indien mogelijk" en het zal dan wel goed gaan

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

2 xWijziging aangebracht i.v.m toevoeging PNG

pietervanettro schreef op 06.03.2021 om 11:16 uur

Hallo Michael,

Hartelijk dank voor jou snelle antwoord, jou zeer gewaardeerde oplossing is al aangevinkt, dus geen succes.

heb jij misschien nog andere oplossingen??

Bol schreef op 06.03.2021 om 11:19 uur

@pietervanettro

Hallo Pieter,

Inderdaad, uw probleem moet opgelost zijn wanneer u het vinkje weghaalt bij: "hardwareversnelling bij weergave, indien mogelijk. Geen beeld wel geluid: klik hier

Succes, Rob (moderator)

Ps. Ik zie dat u een vraag stelt in iemands andere topic. Zou u zo vriendelijk willen zijn bij een volgende keer een eigen topic aan te maken, zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Bij voorbaat dank.

Een nieuwe topic aanmaken doet u zo: klik hier

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2021, 11:21, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

pietervanettro schreef op 06.03.2021 om 11:21 uur

Zojuist gezien dat de WMV (Windows Media Video) wel opent en afspeelt????

Maar MOV of adere extensies niet.

Bol schreef op 06.03.2021 om 11:26 uur

@pietervanettro

Hallo Pieter,

Het kan zijn dat u voor uw MOV bestanden QuickTime moet installeren. Zie: "Ik kan geen MOV-bestanden in de software importeren!"

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

pietervanettro schreef op 06.03.2021 om 11:29 uur

Hallo Rob,

Jou oplossing om het vinkje uit te zetten heeft gewerkt, hartelijk dank. Quick Time heb ik op mijn computer.

Bol schreef op 06.03.2021 om 11:34 uur

@pietervanettro

Hallo Pieter,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Ik wens u veel succes, met het samenstellen van u film(projecten).

Fijn weekend, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.03.2021, 11:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 06.03.2021 om 11:35 uur

@pietervanettro

Beste Pieter,

Ja, het had moeten zijn net zoals mijn PNG aangeeft vinkje weg halen, maar het probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX programma,

Blijf gezond.

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 06.03.2021 om 12:22 uur

Beste Pieter, jammer dat u in eerste instantie een vinkje moest zetten op voorstel van mi-bo;

Toets de Y toets in als MAGIX vdl is opgestart.

optie im/export en zet een vinkje bij" hardware versnelling weergave ,indien mogelijk" en het zal dan wel goed gaan.

Bol schreef juist vinkje weghalen wat het goede antwoord is.

En nu schrijft hij (mi-bo), Ja, het had moeten zijn net zoals mijn PNG aangeeft vinkje weg halen, maar het probleem is opgelost.

Heel onduidelijk allemaal. Foutje toegeven is moeilijk, maar uiteindelijk is het goed gekomen zie ik.

Mvg,

Cees