Vanaf 2016 heeft MAGIX een upgrade service ( 365 dagen ) als Uw upgrade is verlopen, kunt U dit verlengen( via update ), het pakket blijft het zelfde , maar als er een Patch update is kunt U er gebruik van maken, en als er een nieuwe versie uitkomt, kunt U die gewoon via een upgrade installeren.
.....Upgrade Video DeLuxe 2021 biedt dezelfde pakketten, als de versie welke ik al heb (Premium). Zijn hier andere pakketten voor te verkrijgen?....
Als bij u de update garantie van VDL 2021 is verlopen, dan zou kunnen kiezen om deze te upgraden naar VDL 2021 plus of premium. Aan uw de keuze. Ga naar: https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ (inloggen verplicht) en kijk dan mijn Mijn Account / Mijn Producten / Video Deluxe.
Heb al een tijdje geleden de upgrade Video deluxe Premium 2021 aangeschaft maar heb al van het begin problemen met het bewerken van films, als ik een film, in wat voor file bestand dan ook, inlaad dan krijg ik alleen het geluid te horen en zie geen beeld, ik heb nog een oud programma van Magix dat ik dan maar gebruik, waar ik helemaal geen problemen mee heb, ook voordat ik de upgrade had gedownload had ik geen problemen met het oude programma.
Inderdaad, uw probleem moet opgelost zijn wanneer u het vinkje weghaalt bij: "hardwareversnelling bij weergave, indien mogelijk. Geen beeld wel geluid: klik hier
Succes, Rob (moderator)
Ps. Ik zie dat u een vraag stelt in iemands andere topic. Zou u zo vriendelijk willen zijn bij een volgende keer een eigen topic aan te maken, zo houden wij het forum schoon en overzichtelijk. Bij voorbaat dank.