Reacties

Bol schreef op 01.12.2024 om 23:30 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Deze fout heb ik al vele keren voorbijzien komen op dit forum. Als u de foutmelding Magix Vimapp: Capture.App fout 1603 krijgt. probeer dan eens het volgende:

Mocht het bovenstaande niet de oplossing zijn, stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

ann-rosier schreef op 26.12.2024 om 16:44 uur

Hallo Rob,

Ik kon geen gegevens sturen naar Magix via de "normale" meldingsprocedure. Daarom heb ik 5 december een mail via info gestuurd met daarbij de rapportgegevens. Helaas tot op heden geen enkele reactie ontvangen (behalve de melding dat mijn mail was ontvangen). Nu probeer ik Magix video de luxe premium te installeren op een andere pc en nu krijg ik de foutmelding 024 als ik wil registreren. Moedeloos word ik hiervan. Ga maar eens kijken naar een andere videobewerking. Geen antwoord geven ervaar ik als onbeschoft! Ik besef dat de schuld niet bij jou ligt dat ik geen antwoord krijg.

Ben al jaren bij Magix en was tevreden. Nu niet meer dat begrijp je wel.

Hopelijk heb je leuke kerstdagen gehad!

met vriendelijke groet,

Ann

Bol schreef op 26.12.2024 om 17:10 uur

@ann-rosier

Hallo Ann,

Jammer, dat u het geven van geen antwoord door Magix Support als onbeschoft ervaart. U hebt een op 5 december een mailtje van Magix terugontvangen met een ticketnummer, hebt u hierop ook al eens op gereplyd en gevraag waarom Magix Support u (nog) geen antwoord hebt gegeven?

Vraagje, hebt u mijn gegeven antwoord, dat ik op 01.12.2024 om 23:30 uur schreef al uitgeprobeerd. Ik heb van diverse Magix gebruikers vernomen, dat met mijn gegeven antwoord voor hen de oplossing was.

Voor de foutmelding -24 zie deze link: Oplossing van de fout "-24.

Ik heb leuke kerstdagen gehad, u ook?

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-