Update melding voor Videodeluxe Plus 2021

fboukamp schreef op 29.09.2021 om 16:50 uur

Dat updaten ging ik doen en toen dat klaar was (althans dat dacht ik) bleek de hele Videodeluxe Plus 2021 verdwenen! Ik heb een dvd back up maar die laat zich niet installeren, merkwaardig. Gelukkig heb ik nog een oudere Videodeluxe van vroeger op de pc staan, dus kan ik nog wel vooruit. Hoe krijg ik mijn Videodeluxe Plus 2021 terug? Ik dacht die begin dit jaar gekocht te hebben. Is ook online binnengekomen, dus niet middels een dvd. Wel kreeg ik later een back up op dvd (uit 2020) toegestuurd. Microsoft Windows 10.

Bij voorbaat dank voor een reactie.

Reacties

Bol schreef op 29.09.2021 om 18:29 uur

@fboukamp

Hallo Fred,

Wanneer u VDL 2021 plus geüpgraded hebt naar VDL 2022 plus versie 21.0.1.79, dan is uw VDL 2021 plus vervangen voor VDL 2022 plus versie 21.0.1.xx. U kunt dit controleren door te gaan naar: Hulp / over Magix Video deluxe... of de sneltoetsen(Alt+Shift+F1). Als u de back-up DVD bij VDL 2021 erbij aangekocht hebt, dan kunt VDL 2021 hiermee terugzetten. Maar ik heb het vermoeden, dat u dan alleen de basisversie terugzet, zonder de verkregen updates. Zie afbeelding.

Om terug te keren naar uw VDL 2021 plus, dan moet u eerst VDL 2022 verwijderen van uw PC.

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fboukamp schreef op 03.10.2021 om 16:24 uur

Beste Rob,

Dank voor de reactie waarvan mijn beantwoording nog niet heeft plaatsgevonden. Oorzaken o.a. mijn verjaardag, maar morgen ga ik de aanwijzingen uitvoeren en laat dan van mij horen. Fred.

Bol schreef op 03.10.2021 om 17:04 uur

@fboukamp

Hallo Fred,

Natuurlijk, er kan van alles tussen komen, zodat u als forumlid niet adequaat kan reageren. Ik ben nu wel zeer benieuwd of u de juiste Video Deluxe Plus 2021 versie terug kan zetten met de daarbij behorende updates / patch? Ik verneem wel van u.

Met vriendelijke groet, Rob

 

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-