Update 18.0.1.94 is slecht!

John- schreef op 19.02.2021 om 11:39 uur

De laatste update van Magix video pro x 18.0.1.94 is niet goed.

Mp4 wordt niet geladen, ik heb zelfs de MPEG- 4-Codec opnieuw gekocht en geïnstalleerd, maar dat help ook niet.

Ik krijg zelfs de melding dat ik geen toegang heb tot mijn eigen bestanden terwijl ik de als admin ben ingelogd.

De filmpjes heb ik in vorige versies zonder problemen gebruikt.

Wanneer komt de oplossing voor dit probleem, of hoe kan ik de vorige versie weer installeren?

Ik gebruik Windows 10.

Reacties

mi-bo schreef op 19.02.2021 om 12:49 uur

@John-

Beste John,

wat ik ontdekt heb na downloaden van Patch 47 Mb,

https://www.magix.info/nl/forum/18-02-2021-nieuwe-download-patch-voor-magix-video-prox-12--1267913/

zodra er een MP4 bestand naar de tijdlijn wordt gesleept,

nu eerst een Proxy bestand wordt aangemaakt

en

Conversie wordt uitgevoerd,

dit was voor de Patch niet

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

John- schreef op 19.02.2021 om 15:57 uur

Hallo Michael,

Bedankt voor je reactie.

Het probleem wat ik had is opgelost door het installeren van een patch, beschreven in een ander topic.

www.magix.info/nl/forum/videobestand-mp4-kan-niet-meer-worden-gelezen--1267947/#ca1642020

Jouw probleem m.b.t. een proxy: Dit is uit te schakelen in: Bestand - Instellingen - Film. Vinkje weghalen bij Automatisch proxy-bestanden maken

mi-bo schreef op 19.02.2021 om 16:05 uur

@John-

Beste John.

Dank voor Uw Feedback.

Goed bericht dat ook Uw probleem is opgelost.

Mijn probleem is inmiddels ook opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX programma.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 19.02.2021 om 16:21 uur

Beste mi-bo,

Hou eens op met: "veel montage plezier met mooie MAGIX programma!". Want na de laatste update kan je projecten niet meer compleet openen want dan kan het het één en ander niet vinden. Dus zo mooi is het programma niet. En ik ben niet de enige!

groet,

Cees

mi-bo schreef op 19.02.2021 om 16:45 uur

@Bise

Beste Cees,

gebruik deze link aanbevolen door een MAGIX Administrator

https://www.magix.info/nl/forum/problemen-na-het-updaten-naar-movie-edit-pro-20-0-1-79--1268071/

En ook bij U zijn de problemen opgelost.

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bise schreef op 19.02.2021 om 19:00 uur

beste mi-bo,

hier was ik ook al achter gekomen. Neemt niet weg dat magix dit al veel eerder had moeten melden. Ze weten je wel via je e-mail te benaderen voor verkoopartikelen.

Dus laat voortaan de opmerking " het mooie enz.." en het "blijf gezond" achterwege, hoe goed bedoeld ook, je weet n.l. niet hoeveel mensen ziek zijn

mvg,

Cees