update

rvdb schreef op 30.05.2022 om 16:17 uur

1. Ik heb nu video delux plus (P3 serienummerdoor Moderatorverwijderdivmevtmisbruik). Is het nodig na een nieuwe installatie van pc en windows 11, Magix te updaten?
2. Kan ik het video delux programma dat ik eerder had gebruiken op een andere pc? Of moet het oude programma op mijn pc blijven staan?
3. Kan ik de de extra contentpakketten nog installeren? Ik zie dat de datum is verstreken. Dat zou jammer zijn.
 

Reacties

mi-bo schreef op 30.05.2022 om 16:36 uur

@rvdb

Welkom rvdb als MAGIX gebruiker op het MAGIX gebruikers Forum.

Daar U vandaag als nieuw Forum gebruiker een Topic heeft aangemaakt,heeft U in verleden een ander bekend bij MAGIX account gehad op het Forum.

Na installeren van Windows 11 kunt U het beste MVDL opnieuw installeren.

MAGIX video Deluxe heeft 2 licenties (maw op 2 verschillende machines te gebruiken, onder één dezelfde email adres).

Als update service is verlopen kunt U geen gebruik meer maken van contentpakketten

Sc6

Vriendelijke groet

⁹Michael (FM)

Bol schreef op 30.05.2022 om 16:49 uur

Hallo @rvdb,

...Ik heb nu Video Deluxe plus 20xx. Is het nodig na een nieuwe installatie van pc en windows 11, Magix te updaten?....

Als u een Video Deluxe versie opnieuw installeer, dan moet eerst de standaardversie installeren en daarna kan / moet u via Hulp / Online actualiseren. Mits de update service niet is verlopen. Zie deze link: Waar kan ik mijn serienummer en installatiebestand vinden?

... Kan ik het Video Deluxe programma, dat ik eerder had gebruiken op een andere pc? Of moet het oude programma op mijn pc blijven staan?

U kunt Video Deluxe 20xx gewoon op uw ander PC laten staan. VDL 20xx hebt 2 licenties

...Kan ik de de extra contentpakketten nog installeren? Ik zie dat de datum is verstreken. Dat zou jammer zijn.....

Wat bedoelt u met content pakketten? Verklaar u nader.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 30.05.2022, 16:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 30.05.2022 om 18:21 uur

@rvdb

Beste RvdB.

Niet wetend of U deze Patch nog had gedownload voordat update service was verlopen

https://www.magix.info/nl/forum/patches-voor-video-deluxe-video-pro-x-en-photostory-deluxe-06-04-2022--1297569/

Is dit niet zo, misschien een optie er dan over na te denken, om MVDL 2022Plus als update aan te kopen en te installeren, U krijgt wel een nieuw serienummer met "veel nieuwe mooie extra programma's " en dan weet U zeker dat het zonder problemen onder Windows11 werkt.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael (FM)

Bol schreef op 30.05.2022 om 19:10 uur

Hallo @rvdb,

Volgens mij bedoelt u deze content pakketten, die u in het verleden hebt geactiveerd en geïnstalleerd.

U bent deze niet kwijt. U moet deze wel op uw nieuwe PC opnieuw downloaden, installeren en activeren. Newblue plug-ins hebben 2 licenties en Hitfilm plug-ins hebben maar 1 licentie.

Mocht hierover nog vragen hebben, dan verneem ik het wel.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.05.2022, 20:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-