update

kobus-post schreef op 27.02.2022 om 14:02 uur

Ik heb Magix web desiger premium 18.0061670 en krijg steeds als ik programma opstart de update melding in beeld, zoals de foto's bijlage laat zien. ik word er niet goed van, en als ik in het programma klik update zoeken, komt de foto van xara in beeld, moet ik dan nu weer een andere web software kopen gaan? mijn info laat zien dat ik 18.0061670 mar 22 2021 versie heb. deze heb ik gekocht dus € 49,50

Reacties

mi-bo schreef op 27.02.2022 om 14:25 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

PNG 1 : is sinds kort dat MAGIX controleert of U de laatste versie heeft

PNG 2 : dat heb ik al 6 maanden geleden aan MAGIX Support gemeld, vervelende reclame

PNG 3 : is de bedoeling dat U die via help, online actualiseren upload en installeer, dit is de laatste nieuwe versie

MAGIX Web Designer Premium 18.5.0.63630  DL x64 Jan 10 2022

Wel inde gaten houden via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

wanneer Uw update service verloopt

Als U op de blauwe lijn klikt waar nieuwste versie staat :

komt er naar voren wat er veranderd en verbeterd is:

 

"Er is een probleem opgelost waarbij lijstitems een verkeerde lettergrootte hadden na het uitspringen van de regel hierboven.

Er is een probleem opgelost waardoor het knoppenpalet de bedieningselementen niet kon weergeven.

Er is een probleem opgelost waarbij tekst korrelig werd weergegeven wanneer deze in dialoogvensters werd gedeactiveerd.

Betrouwbaarheidsverbeteringen bij het importeren van AI-bestanden.

Betrouwbaarheidsverbeteringen bij het publiceren van websites naar Xara-hosting.

Er is een probleem opgelost waarbij video's verkeerd werden geplaatst wanneer ze op een pop-uplaag werden geplaatst.

Er is een fout opgelost bij het klikken op vervangen door symbool in het dialoogvenster met lijsteigenschappen.

Verbeteringen aan het importeren en exporteren van Word

Google-lettertypenbibliotheek bijgewerkt met meer dan 21 nieuwe lettertypen"

 

Vriendelijke groet

Michael

wijziging aangebracht i.v. m meer info

 

Bol schreef op 27.02.2022 om 16:40 uur

@kobus-post

Hallo Kobus.

Zie mijn antwoord op: https://www.magix.info/nl/forum/exporteren--1243388/#ca1759974

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 28.02.2022 om 12:24 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Ik zag net op het Forum een oplossing voorbij komen van Marten-hagen, wat betreft " Vernieuwing update service"

"marten-hager schreef op 28.02.2022 om 09:42 uur

Ik heb geen updates meer nodig want ik heb een versie van 2020. Via internet heb ik een simpele oplossing gevonden, namelijk het bestand hernoemen met Service_rel_u_x64_vc12.exe.bak. Melding is nu weg. "

Misschien heeft U hier ook iets aan, neem contact op via PB met Marten-Hager, hij kan U precies vertellen hoe hij dit heeft gedaan.

Sc6

Vriendelijke groet

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met naam verbetering

Bol schreef op 28.02.2022 om 12:35 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Hierbij wil ik u waarschuwen, dat als u Service_rel_u_x64_vc12.exe uitschakelt, zoals Marte-Hager het heeft gedaan, u Magix Web Designer premium niet meer kunt updaten naar 18.5.0.63630. Als moderator adviseer ik u, om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net en daar uw probleem voor te leggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 28.02.2022, 12:55, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 01.03.2022 om 12:16 uur

@kobus-post

Beste Kobus

Het laatste nieuws

Een navraag gedaan, in Duitsland, wat betreft het verwijderen van "vernieuwing updateservice "

een reactie was " Update service moet worden vernieuwd."

Vriendelijke groet

Michael

kobus-post schreef op 01.03.2022 om 20:06 uur

en hoe doe ik dat?

in details!

mi-bo schreef op 01.03.2022 om 21:27 uur

@kobus-post

Beste Kobus,

Als er weer een  "vernieuwing updateservice " komt als MWD wordt opgestart .

Dit is een voorbeeld van MVDL,

maar voor MWD is dat het zelfde.

Gewoon op installatie starten drukken want  " Update service moet worden vernieuwd."

Vriendelijke groet

Michael

kobus-post schreef op 02.03.2022 om 06:13 uur

Nou dat probeer ik nu iedere keer al duidelijk te maken, dat voorbeeld dat je nu laat zien MVDL, dat krijg ik iedere keer al in beeld als ik mijn magix web desiger opstart, als ik dan op installatie starten klik, gebeurd er gewoon helemaal niets, maar de melding blijft komen zodra ik het programma opnieuw opstart, en steeds weer het zelfde beeld. ik ben er inmiddels aan gewend om dit weg te klikken, dan kan ik weer gewoon verder met Magix WD18

mi-bo schreef op 02.03.2022 om 08:34 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Heeft U inmiddels ook de laatste Patch geïnstalleerd PNG 3 van de eerste oproep van 27.02.2022 om 14.02 uur(zo niet dit even doen)misschien is dat het probleem.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 02.03.2022 om 11:08 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Hiervandaan kan ik het niet beoordelen, waarom u de vernieuwde versie van de updateservice niet wordt geïnstalleerd, als u op installatie starten klikt.

Wat u zou kunnen proberen is:

Optie -1-

  • Start Magix Web Designer premium eens op als administrator

Optie -2-

  • Schakel tijdelijk uw virusscanner uit en start Magix Web Designer premium op. (vergeet niet uw virusscanner weer in te schakelen).

Optie -3-

  • Deinstalleer en installeer Magix Web Designer premium opnieuw.

Met vriendelijke groet,

Rob

Diverse keren gewijzigd i.v.m. correcties

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2022, 11:10, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.03.2022 om 12:18 uur

@kobus-post

Beste Kobus,

reactie op antwoord door U geschreven om 02.03.2022 om 06.13 uur,

" het is mogelijk dat update service is verlopen"

Te controleren via

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

wanneer Uw update service verloopt.

Is de Update service niet verlopen(maar 365 dagen geldig ) hier heeft U nog niet op gereageerd.

Misschien is het een waarschuwing, als update service is verlopen zal " lokale ontwerp galerij "niet meer werken.

Regelmatig start ik MWD op, maar nadat op installeren is geklikt komt het niet meer terug.

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 02.03.2022 om 12:54 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Voor zover ik het weet, zal Magix Web Designer premium na het verlopen van de updateservice datum gewoon blijven werken, net als bij alle andere Magix Programma's, alleen u kunt dan niet meer updaten c.q. upgraden naar de laatste versie en u hebt dan ook geen toegang meer tot de Online Content Catalogus

Zie: Updateservice

Wanneer uw probleem niet via de gegeven antwoorden kan worden opgelost, is en blijft mijn advies. Neem contact op met Magix Support. Op dit forum proberen forumleden elkander te helpen met zijn of haar problemen. Echter dit forum staat geheel los van Magix Support. zie onze Communityregels

Met vriendelijke groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2022, 12:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 02.03.2022 om 13:01 uur

@kobus-post

Beste Kobus.

Zover mijn kennis gaat over MWD wil ik U graag helpen.

Volg de geschreven adviezen die voor U het beste zijn

Wens U veel succes

Vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 02.03.2022 om 13:51 uur

@kobus-post

Hallo Kobus,

Ik heb de trialversie Magix Web Designer premium 18 geïnstalleerd en heb de vernieuwde versie van de updateservice zonder problemen kunnen updaten. Mijn advies deinstalleer en installeer het programma opnieuw.

Met vriendelijke groet,

Rob (moderator)

Aanvulling: 02-03-2022 om 14:01uur

Ik krijg ook onderstaande reclame uiting te zien. Klik linksonderin op Toon dit niet meer.

Laatst gewijzigd door Bol op 02.03.2022, 14:01, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-