Reacties

mi-bo schreef op 14.09.2021 om 10:38 uur

@archevorm

Beste Willem,

kijk eens naar deze promo van Menno, wat MVPX13 o.a allemaal kan

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7518838/

Dan is er uiteraard een prijs verschil U heeft al MVDL dit is met een update goed koper( € 69,99 ) dan MVDPX 13 ( € 249,00) te kopen.

Kan U eerlijk gezegd, geen goed advies geven , en gelukkig niet in Uw portemonnee kijken

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

 

Wijziging aangebracht i.v.m verkeerde naam

archevorm schreef op 14.09.2021 om 10:56 uur

Dat snap ik wel, maar wellicht kan je VDL ook goedkoper updaten naar Pro.

Dan heb ik natuurlijk nog allerlei vragen o.a over plugins. Die wil ik graag behouden. Ik heb van allerlei oudere films reservekopieën gemaakt. Ik weet niet of dat de films dan goed geopend gaan worden!

Gr. Willem

mi-bo schreef op 14.09.2021 om 11:33 uur

@archevorm

Beste Willem

"maar wellicht kan je VDL ook goedkoper updaten naar Pro." hier kan ik geen goed antwoord op geven.

Dan schrijft U " Ik heb van allerlei oudere films reservekopieën gemaakt." zijn dat af gemixte films met tekst, over vloeiers, en muziek als Mp4 of Avi opgeslagen, als U daar ook de MVP( apart opgeslagen als Files, tekst, muziek, overvloeiers) ) van heeft is dit onder MVDL & MVPX in te laden en te bewerken.

Sc6

M.vr.gr

Michael

 

 

Bol schreef op 14.09.2021 om 14:48 uur

Hallo Willem,

....Graag wil ik met SD surround 5.1 verder.

  • vraag 1: Kan ik het beste met VDL doorgaan?
  • Vraag 2: Kan ik beter overstappen op Pro?......

Na veel moeite hebben wij samen, via persoonlijke berichten, uw SD surround 5.1 probleem weten op te lossen. Aangezien in VDL 2022 en in Pro X13 nogal wat problemen (bugs) zitten, adviseer ik om nog even te wachten met het upgraden naar VDL 2022 of Pro X13.

.....Dan heb ik natuurlijk nog allerlei vragen o.a over plugins....

Al de verkregen plug-ins, die u reeds eerder hebt verkregen, blijven meestal beschikbaar in de volgende Magix upgrades. Het kan wel zijn, dat er voor bepaalde plug-ins door de duur van licentietijd geblokkeerd worden en niet meer werken. Denk hier b.v. aan ProDaD Mercalli V5 suite, deze heeft een licentieduur van 2 jaar.

...Dat snap ik wel, maar wellicht kan je VDL ook goedkoper updaten naar Pro....

Nee, u kunt VDL 2021 niet goedkoper upgraden naar Pro X. De rede hiervoor is, dat het twee totaal verschillende programma's zijn, met hun eigen P3-serienummer.

....Ik weet niet of dat de films dan goed geopend gaan worden!...

Als u een MVP filmprojectbestand hebt aangemaakt in een bepaalde VDL of Pro X versie, dan is de kans heek groot, dat uw project niet meer compatibel is in andere VDL of Pro X programma's.

Met vriendelijke groet, Rob
Forum Moderator en Magix gebruiker vanaf 2005

Laatst gewijzigd door Bol op 14.09.2021, 14:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-