Up graden Music Cleaning 2005 de luxe

trompet schreef op 07.10.2012 om 15:14 uur

Ik heb Musc cleaning de luxe 2005,computer windows xp ging stuk,probeer te installeren op windows7,lukt niet

heb bij mijn cassette wel productregistratienummer NL-02026-01 maar kan dit niet upgraden,kunt u dit voor

mij uitvoeren,het kan toch niet zo zijn dat ik nu een nieuw programme moet kopen?

ik hoor {lees graag van u} 0297286502... 

Reacties

mi-bo schreef op 07.10.2012 om 15:50 uur

Beste,
Als MAGIX Freak wil U graag een antwoord geven.
Waarom heeft u nadat Uw Pc stuk is gegaan niet weer XP op Uw PC gezet.
Waarom heeft U wel Windows 7 op Uw PC gezet, wie heeft U verplicht om dit dure Windows pakket Op Uw PC te zetten.
Music cleaning de Luxe is uitgebracht in 2005 voor U, toen wist Bill Gate nog niet dat hij Windows 7 op de markt ging brengen, dus ook geen codex voor Uw programma.
Wilt U met de tijd mee gaan, Music cleaning Lab MX is al in de handel en als U de nieuwsbrief van MAGIX na kijkt zal er voor U als geregistreerd gebruiker wel voor een speciale prijs het mooie nieuwe pakket te koop zijn.
succes.

trompet schreef op 08.10.2012 om 19:53 uur

Beste MAGIX Freak,wat is dan die specialeprijs voor Music cleaning lab MX,en waar kan ik dit kopen,of bestellen?

is dit ook geschikt voor windows 8 wat er aan zit te komen.

Hoe kom ik bij de nieuwsbrief?

mi-bo schreef op 09.10.2012 om 11:02 uur

De producten die U online besteld zijn vaak goedkoper, 

Als gebruiker van MAGIX heeft u zich aangemeld, en zodra er een nieuw product uitkomt krijgt u daar bericht van.

Even een kijkje nemen op Magix.com en U ziet wat er nieuw is

succes.

trompet schreef op 14.10.2012 om 12:17 uur

Beste Magix freak,wat ik jammer vind, dat mijn Magix cleaning 2005 niet geupdate werd door Magix,ik heb inmiddels Magix,geschikt voor windows7 aangeschaft en nu maar hopen dat de computer goed blijft draaien,en ik weer lekker met geluid aan de gang kan gaan. Ik heb verder geen vragen,mischien in de toekomst met betrekking tot een toe passing van Magix . Met vriende lijke groet Trompet......