Ultimate Travel Package

Zenden schreef op 18.12.2018 om 09:02 uur

Hallo lieve gemeenschap,

Vanaf vandaag kunt u het Ultimate Travel Package kopen voor 29,99€ in de Photostory Store. Het is het grootste inhoudspakket dat we ooit hebben uitgebracht voor Photostory met inhoud uit verschillende categorieën. Het thema is, zoals de naam al doet vermoeden, "reizen". De inhoud is:

10 Intros / Outros over reizen per auto, bus, vliegtuig, schip en camper
Meer dan 50 kaarten (voor gebruik in fotoverhalen en reiskaarten)
70 voertuigen (voor gebruik in fotoverhalen en reiskaarten)
70 waypoints (voor gebruik in foto's en reiskaarten)
15 titelsjablonen, onderwerp weer (voor gebruik in fotoverhalen)
20 nieuwe foto's met kleurthema's van landen en regio's (voor gebruik in het fotoverhaal)
89 decoratieve elementen (kleding, natuur, voedsel op vakantie)
30 Hymnen & Muziekstukken
diverse geluidseffecten
In totaal meer dan 500 elementen om uw reisverhaal mooier en effectiever te vertellen.

Let op: Wij bieden ook een deel van de inhoud individueel te downloaden. Deze individuele pakketten zijn momenteel niet geschikt voor gebruik in MAGIX Travel Maps, maar kunnen alleen in het fotoverhaal worden gebruikt.

 

Reacties

KlikenKijk schreef op 02.01.2019 om 23:18 uur

Hallo Erik,

Ik wil afraden om voorlopig dit pakket aan te kopen. Het gebruiken van de tientallen avatars (voertuigen) is niet mogelijk in Travel Maps. Er scheelt iets aan de integratie tussen Travel Maps en Photostory Deluxe 2019. Ik heb dit pakket enkele weken geleden via de store in Photostory aangekocht. Ik kan ook de extra avatars in Photostory zien. Maar er is geen enkele mogelijkheid die op een route in Travel Maps te gebruiken. In Travel Maps zijn standaard 8 avatars beschikbaar die ge kunt gebruiken maar die waren er al vóór het Ultimate pakket. Er ontbreekt trouwens ook een handleiding voor Travel Maps zodat ge ook niets kunt terugvinden. Ik heb hiervoor nog een lopende service ticket.

Probleem is opgelost. Avatars zijn via shuifbalk(je) allemaal beschikbaar in Travel Maps. Maar opletten want het wordt enkel zichtbaar als ge met de muiscursor over de avatars beweegt.

mi-bo schreef op 03.01.2019 om 10:30 uur

@KlikenKijk

Beste KlikenKijk.

Vermoedelijk heeft U het programma niet volledig geïnstalleerd.

Als vanuit MAGIX PhotoStory Deluxe 2019 Travel Maps wordt geopend

wordt op de grijze onderlijn direct geactiveerd.

Avatar die te kiezen zijn min 80 stuks, hier

onder enkele voorbeelden

enkele voorbeelden van de Ultimate pakket

 

Dit is wat bij mij het pakket allemaal te bieden heeft, het is nog geen Vasco Da Gama maar het begin is er.

 

Een kleine compilatie

Mvg

Michael

Wijziging i.v.m meer info ( toevoeging filmpje )

KlikenKijk schreef op 03.01.2019 om 14:13 uur

Hallo Michael,

Ik heb de oorzaak dat ik de avatars uit het Ultimate pakket niet vond per toeval ontdekt. Toen ik jouw afbeeldingen van het "weergave"-menu zag was het me duidelijk dat de avatars balk moest kunnen verschuiven. Dus ben ik bij mij eens kritische gaan kijken. Zo ontdekte ik dat er een schuifbalkje verschijnt onder de avatars wanneer ge met de muiscursor er overheen "hovered". Dat verdwijnt weer als de cursor verplaatst wordt. Daarmee is het probleem opgelost. Ik heb een afbeelding van het schuifbalkje hier toegevoegd.

Ik had inmiddels reeds een omweg gevonden om toch andere avatars in te kunnen laden. Daarvoor gebruikte ik het folder symbooltje om eigen avatars in te laden, maar ik gebruikte de avatars die bij de installatiebestanden van Photostory te vinden waren. Als er een handleiding voor Travel maps was geweest dan had ik het waarschijnlijk wel eerder ontdekt. Het service ticket wat nog open staat is hiermee ook opgelost.

Bedankt voor de hulp.

mi-bo schreef op 03.01.2019 om 14:35 uur

@KlikenKijk

Beste KlikenKijk,

Dank voor Uw Feedback,

en fijn dat het probleem met het mooie MAGIX Travel Maps is opgelost.,

en dank voor de toevoeging,

veel montage plezier ,

dit is uiteraard ook te gebruiken in MAGIX video Deluxe programma's

,

Mvg

Michael

hellen-blatter schreef op 15.06.2019 om 18:14 uur

hallo

Wat is de toevoeging van het Ultimate Travel Pack aan Photostory 2019 ? Zijn dat alleen extra Avatars of is het meer?