uitvoering kan niet worden voortgezet omdat mfc120.dll er niet is.

Arie-deJong schreef op 21.10.2021 om 14:07 uur

Beste Magix mensen,

 

Wij hebben twee Magix fotostory DeLuxe programma’s aangeschaft, op twee verschillende laptops.

Op één van de laptops functioneert Magix naar behoren.

De oudste laptop is inmiddels vervangen door een nieuwe laptop en ik heb Magix overgezet van de oudste naar de nieuwste laptop.

Bij het opstarten, via Photostory.exe kwam de melding:

De code uitvoering kan niet worden voortgezet omdat mfc120.dll niet is gevonden. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Vervolgens heb ik http://download.microsoft.com/download/c/c/2/cc2df5f8-4454-44b4-802d-5ea68d086676/vcredist_x64.exe. Gedownload. En Magix opnieuw gestart.

 

Toen kwam de melding:

De code uitvoering kan niet worden voortgezet omdat DLLA64.dll niet is gevonden. U kunt dit probleem mogelijk oplossen door het programma opnieuw te installeren.

Na opnieuw opstarten volgt echter de zelfde melding.

 

Kortom: ik loop vast. Kunt u mij van dienst zijn zodat Magix weer  functioneert? Eventueel door het correcte dll bestand te sturen?

 

Met vriendelijk groeten

 

Arie de Jong

 

Reacties

mi-bo schreef op 21.10.2021 om 15:26 uur

@Arie-deJong

Beste Arie.

Dit is een Forum,waar MAGIX gebruikers elkaar proberen te helpen zonder tussenkomst van magix.support .

Uw oproep gelezen,daar ik beperkt internet heb al meer dan een maand in het buitenland, wil ik toch graag U een reactie geven.

Waarom op 2 verschillende laptop 2 programma's van MFS (Daar U een licentie heeft voor 2 machines).(maar wel via één internet adres)(en de zelfde inlog account)

De oude laptop die is vervangen door een nieuwe, als U via verkregen mail van MAGIX shop@magix.net kunt U op de nieuwe laptop gewoon zonder problemen MFS installeren(ik weet niet over welke versie van MFS U schrijft maar mijn gegeven antwoord is gebaseerd op MFS 2022)

Sc6

Blijf gezond

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 21.10.2021 om 16:06 uur

@Arie-deJong

Hallo Arie,

....De code uitvoering kan niet worden voortgezet omdat DLLA64.dll niet is gevonden.....

Ik heb het vermoeden, dat u DLLav64.dll bedoelt en niet DLLA64.dll. Als dat zo is, dan hebt dit voor zover ik het kan beoordelen te maken een onjuist geïnstalleerde brandroutine. Download en installeer eens de juiste Brandroutine vanaf: https://www.magix.info/nl/support/artikel/melding-dvdmaker-dll-heeft-een-versieconflict-vastgesteld--479/

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.10.2021 om 16:54 uur

@Arie-deJong

Hallo Arie,

Hier een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord.

Als het gaat echt gaat om het DLLav64.dll dan zou u de laatste Visual C++ redistributable 2015 Redistribution vanaf de officiële Microsoft-website kunnen downloaden en installeren.

Zie dit artikel: https://windll.com/nl/dll/point-software-systems-gmbh/dllav64

Met vriendelijk groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-