Reacties

Bol schreef op 08.03.2023 om 12:44 uur

@cor-o9508

Hallo Cor,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum proberen forumleden elkaar te helpen, maar het staat wel geheel los van Magix Support.

Allereerst dit. Zet nooit persoonlijke gegevens zoals serienummers, e-mailadressen etc. op een openbaar forum. Hier kunnen kwaadwillige misbruik van maken.

U schrijft, dat u Video Deluxe 2023 hebt aangekocht. i.p.v. een P3-serienummer hebt u een Trail code gekregen. Als u betaald hebt dan krijgt u een opdrachtbevestigingsmail met daarin een programma downloadlink en het P3-serienummer. (kijk ook even in uw spammap).

Als de betaling goed is gegaan, dan staat er bij Mijn account / Mijn producten het installatieprogramma met het P3-serienummer. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Als u niets terug kan vinden, dan adviseer ik u om een mailtje te sturen naar: infoservice@magix.net. Vermeld hier dan bestelnummer: xxxxxx.MXC. Deze kunt u terugvinden op uw bankafschrift. Magix Support kan dan aan de hand van uw bestelnummer e.a. voor u nakijken.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 08.03.2023, 16:05, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-