Reacties

mi-bo schreef op 30.03.2017 om 11:03 uur

Hallo Dirk,

om te beginnen zal eerst P3 moeten worden ingevuld en dan - met 6 blokken van 5 cijfers met een - er tussen ( wel allemaal over tikken en niet activeren met Ctrl + C en Ctrl + V )

gr

Michael

Voormalige gebruiker schreef op 30.03.2017 om 23:28 uur

Hallo Dirk,

Ik heb vandaag de Magix Audio Cleaning Lab Trail gedownload en deze voor 30 dagen geregistreerd bij Magix. Ik heb een mail gekregen met daarin de activation code. TRIALC-91134-07934-03675-564443-******. Je moet nu de eerste 5 cijfers invoeren achter TRAILC-. de liggende streepjes wordt automatisch ingevoegd. Voer nu de volgende cijfers op dezelfde manier in.  Als je alle getallen goed heeft ingevoerd dan zie je een groene vink en klik op Extend trail. Zie afbeelding

Succes,

Rob 

dirk-pasques schreef op 31.03.2017 om 18:11 uur

Hallo Dirk,

Ik heb vandaag de Magix Audio Cleaning Lab Trail gedownload en deze voor 30 dagen geregistreerd bij Magix. Ik heb een mail gekregen met daarin de activation code. TRIALC-91134-07934-03675-564443-******. Je moet nu de eerste 5 cijfers invoeren achter TRAILC-. de liggende streepjes wordt automatisch ingevoegd. Voer nu de volgende cijfers op dezelfde manier in.  Als je alle getallen goed heeft ingevoerd dan zie je een groene vink en klik op Extend trail. Zie afbeelding

Succes,

Rob 

 

dirk-pasques schreef op 31.03.2017 om 18:19 uur

Bedankt Rob, het is gelukt ! Zag dat ik op een verkeerde plaats mijn code aan het invullen was.

Ik werk al jaren met Magix " Music Cleaning Lab 15 deluxe" op mijn oude pc met Vista. Ben daar heel tevreden van. Mijn vorige pc had een audio "in" en audio " out". Als ik iets wilde opnemen van het internet verbond ik de "out" met de " in" . Nu heb ik maar 1 audio in/out op mijn nieuwe computer... benieuwd hoe ik dit ga oplossen ?

Voormalige gebruiker schreef op 01.04.2017 om 10:25 uur

Hallo Dirk,

Fijn om te horen dat je probleem is opgelost.

Wat is het merk en type van je nieuwe PC. Misschien heb ik wel een oplossing voor de audio in/out.

Groet,

Rob

dirk-pasques schreef op 01.04.2017 om 13:24 uur

Dag Rob,

Het is een notebook van HP " 17-Y071NB" . Deze morgen naar de compuerwinkel geweest met mijn probleem. Een USB audio adapter was de oplossing. Hierop heb ik een audio "in" & "out" . Uitgetest op de oude Magix "Music Cleaning Lab 15 deluxe" en werkt nu perfect zoals vroeger. Blij dat het opgelost is 😃 ! Misschien had je dezelfde oplossing voorzien ?

Groet,

Dirk

 

Voormalige gebruiker schreef op 01.04.2017 om 14:32 uur

Hallo Dirk,

Ja, ik had zoiets al in mijn gedachten.

Veel plezier met het maken van geluidsopname.

Groet,

Rob