Zojuist heb ik bij mij VDL 2017 zonder enkele vertraging opgestart.
Om te zien welke plugins er op uw PC staat, doe het volgende:
klik op het tabblad effecten
ga naar: Extra effecten en klik op scannen
Wat u zou kunnen proberen, als u dat nog niet gedaan hebt, is om Videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Deze wordt weer automatisch aangemaakt als u VDL 2017 opnieuw opstart.
Succes, Rob
Diverse keren gewijzigd i.v.m. andere afbeelding en correcties
Zojuist de opstartsnelheid van Magix Video deluxe 2017 bij mij gemeten. De uitkomst is ca. 20sec. (Dit snelheid is natuurlijk afhankelijk hoe snel de PC is)
Mijn oude PC ( +/- 10j) doet er 35 sec. over. Toch niet slecht dacht ik. Het enige irritante is dat er bij het opstarten reclame van magix verschijnt. Maar ach...
Succes iedereen,
Mvg,
Cees ( enthousiast gebruiker van RUV)
P.S. De laatste tijd krijg ik ook DVD,s gebrand met Magix prog,s. om op stick te zetten en meteen de video opschonen.
Dan zit er niks anders op dan VDL 2017 grondig te verwijderen en daarna weer opnieuw te installeren. Zelf gebruik ik MicrosoftProgram_Install_and_Uninstall.meta.diagcab hiervoor. [klik hier]
Hallo als reactie op de tijd nodig om vdl 2021 op te starten eerst even het volgende ik ben als medewerker van een lokale omroep bijna dagelijks bezig met VDL 2021, met meerdere verschillende projecten, zoals in de coronatijd zaterdag's binnenhalen van een kerkdienst die zondag's om 09.30 uur in de uitzending moet zijn. Alle bestanden die behoren bij het project 'kerkdienst' bevinden zich in een hoofdmap 'KERKDIENSTEN'. Daarvoor zorg ik dat met de toets 'Y' de instellingen ook deze mappen met submappen zoals b.v. EXPORT in de tweede regel aangewezen zijn behalve de twee onderste regels die laat ik staan op het programma VDL. Als ik het programma in die instellingen afsluit en daarna start van de stopwatch op mijn Iphone tegelijk met VDL tot aan het moment van kiezen in het window 'Laatst geopende projecten' duurt het bij mij 14 sec + 80/100 In totaal tot aan het kunnen werken vanaf het begin opstarten met de keuze is 27 sec + 87/100 Deze tijd is afhankelijk van de aantallen hulpbestanden die moeten worden geladen dus afhankelijk van tijdsduur van b.v. in dit geval een dienst van +- 1 uur Mvg Kees Omroep is: http://www.rtvnof.nl
Voordat is weer een middag voor u aan de slag gaat, kunt misschien eerst eens het volgende proberen. Volgens mij was deze functie reeds aanwezig in VDL 2019
Ga naar Hulp / Lokale store-inhoud wissen....
Nu wordt VDL 2019 opnieuw opgestart en uw Lokale store-inhoud gewist.
VDL 2019 wordt weer opnieuw opgestart
Nu wordt de lokale store-inhoud weer vanaf de Magix Server gedownload en geïnstalleerd.
Ik verneem wel of dit uw probleem oplost.
Succes, Rob
Aanvulling 10-04-2021 om 13:16uur.
In een reeds eerdere topic had u ook al dit probleem!! Zie: [klik hier]
Er kan niets verkeerd gaan!! Ik heb dit advies aan meerdere forumleden gegeven en nooit klachten gehad, dat het verkeerd is gegaan Maar het is aan u wat u met mijn antwoorden doet.
Het doet mij deugd om te lezen, dat Video deluxe 2019 versie 18.0.2.35 nu eindelijk weer na 20 sec. snel opstart. Hierbij zullen wel maar zeggen eind goed al goed. Ik wens u heel veel succes met het samenstellen van uw films.