Totaal geen video en audio

Reacties

Bol schreef op 22.03.2019 om 16:39 uur

Hallo HaPo1,

Fijn om te lezen, dat het forumlid Mi-Bo, jouw probleem hebt opgelost. Maar ik vind het onwaarschijnlijk, dat Magix een verkeerde scart hulpstuk (zonder schakelmogelijkheid!) heeft meegeleverd. Als ik het pakket bekijk zit hier een scart hulpstuk bij, waarmee je het op out of in kan zetten of zie ik dat verkeerd. zie afbeelding

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

fverwaal02 schreef op 22.03.2019 om 18:05 uur

Lijkt mij ook, heb al 3x bij iemand een pakket geïnstalleerd en nooit een foute scart er bij gehad. 

mi-bo schreef op 23.03.2019 om 09:56 uur

@fverwaal02

Beste Frans.

Goed te lezen dat U 3 MAGIX gebruikers heeft geholpen met Uw MAGIX kennis, en hun heeft verblijd met het op de juiste manier van installeren MAGIX RUV.

Waar mensen werken kunnen menselijke fouten worden gemaakt ook bij MAGIX.

In het pakket MAGIX RUV 9 zat wel degelijk een verkeerde scartkabel links de kabel die normaal gesproken in het pakket hoort, maar de rechter zat in het pakket.

Door het om te wisselen is HAPO1 ( Hans ) tevreden naar huis gegaan en werkt het mooie MAGIX RUV 9 zoals het hoort te werken.

Mvg

Michael

Bol schreef op 23.03.2019 om 12:43 uur

@mi-bo, het bovenstaande had Hans, volgens mij kunnen weten, als hij de handleiding goed had gelezen en de tutorial op de Magix Site had bekeken. https://www.magix.com/nl/support/know-how/tutorialvideos/red-uw-videos/ Ook had hij dit dan kenbaar kunnen maken tijdens zijn contact met Magix Support. Maar goed Hans is tevreden naar huis gegaan en daar gaat het toch om.

Laatst gewijzigd door Bol op 23.03.2019, 23:12, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 29.03.2019 om 22:32 uur

Beste Forumleden,

Vandaag heb ik het blad PC Active 305 ontvangen, waarin in staat dat Magix een "verkeerde scartkabel bij Red Uw Video's" heeft geleverd. Conclusie: Michael (Mi-Bo) heb / had dus gelijk.

Als u een e-mail met uw adres stuurt naar pieter@prinspromotions.nl, dan ontvangt u binnen vijf werkdagen een nieuwe kabel. (tekst uit het artikel).

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.03.2019, 09:39, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-