Toegang tot een fotobestand heeft een fout veroorzaakt. Nu is fotomanager MX DeLuxe 2013 geblokkeerd. Hoe blokkade op te heffen?

jonkers78 schreef op 02.09.2015 om 10:04 uur

Het gaat om pakket Foto Premium 2013. Een pop-up-menu geeft aan dat een bestand een fout veroorzaakt heeft. Ik heb het bestand verwijderd. Maar bij iedere opstart van de fotomanager komt dat pop-op-venster weer op het scherm. Als ik op OK druk springt prompt opnieuw dit pop-up-venster in beeld. Ik kan het niet meer van mijn scherm verwijderen. Ook niet als ik het programma sluit. Het enige is dat ik mijn PC opnieuw opstart. Maar als ik dan fotomanager weer aanklik, verschijnt opnieuw dat pop-up-venster. Ik heb ook het programma fotomanager opnieuw geïnstalleerd. Maar dat helpt niet. Kortom, ik kom maar niet van dat etterige pop-up-venster af en kan het programma Foto Manager Delixe uit 2013 niet meer gebruiken. Hoe los ik dit probleem op? Ik gebruik Windows 7 op mijn PC en heb al een paar duizend foto's met dit programma bewerkt. Ik weet niet precies wat u met versienummer bedoelt. Wel staat er op het schijfhoesje: Vasco da Gama 5 HD Pro VDG5-MNUM-2921416502. Graag zie ik uw oplossing tegemoet.

 

Met vriendelijke groet,

Jan B.G. Jonkers

Reacties

mi-bo schreef op 02.09.2015 om 11:13 uur

Beste Jan,
Dit is een Forum waar Freaken U proberen te helpen.
een pop up menu kunt u aanzetten of uitzetten.
als het goed is heeft u op het hoesje 3 serie nummers staan.
Na Vasco Da gamma ,foto premie en fotomanager,
deze 2 programma's kunt u opnieuw apart installeren,
bent u de nummers kwijt dan naar magix.com gaan rechts op poppetje klikken gaat er een scherm open inloggen met emailadres en paswoord die bij MAGIX bekend zijn en dan op programma’s klikken en daar staan de geregistreerde nummers van Uw pakketten,
heeft u Windows wel goed geüpdatet en Foto prem via bestand online actualiseren, misschien staan daar ook nog download updates
gr
Michael

jonkers78 schreef op 02.09.2015 om 14:43 uur

Michael, bedankt voor je poging tot hulp. Helaas kan ik het pop up venster niet afzetten of verwijderen. Ook heb ik de genoemde programma's al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd. Maar iedere keer als ik fotomanager dan weer opstart krijg ik alleen datzelfde pop up venster weer voor mijn neus. Mijn Windows 7 pakket is volledig uo to date. Dus ik kom niet verder.

mi-bo schreef op 02.09.2015 om 14:52 uur

Beste Jan,

 het zou best kunnen dat u last heeft van Mailware.

hier zijn verschillende freeware of betaal programmas voor,ik gebruik zelf  "Spyhunter"  maar dit is een betaal versie.

gr

michael