Toegang derden om artikelen te plaatsen & Database connectie

edwinpp schreef op 16.06.2015 om 18:58 uur

Dag allemaal,

Ik heb drie vragen:

  1. Is het mogelijk om (na het ftp-en van een website naar een willekeurige host), derden toegang te geven om artikelen te plaatsen (zonder dat zij over de Magix software beschikken)?
     
  2. Ik wil graag vanuit een formulier een database kunnen vullen. Is dat mogelijk met Magix?
     
  3. Wat zijn betrouwbare/goede leveranciers van widgets (zoals gastenboeken, formulieren, etc)?

Ben gebruiker van Magix Webdesigner Premium 10

Hartelijk dank bij voorbaat!

Edwin

Reacties

mi-bo schreef op 16.06.2015 om 20:56 uur

Beste Edwin,
Webdesigner is een stand a lone programma die op je Pc staat, zover ik weet kunnen anderen geen bijlage zelf leveren als ze het programma niet hebben, en ze zullen een paswoord van jou moeten hebben, en voor alle zekerheid een mail sturen naar magixsupport.nl
ik heb zelf een nieuwe site gemaakt http://www.mi-bo.info dit is met nieuw materiaal gemaakt te vinden onder ontwerpgalerie, deze pakketten kunnen online gekocht worden en zijn vrij van hinderlijke reclame.
gr
Michael

edwinpp schreef op 17.06.2015 om 16:33 uur

Beste Edwin,
Webdesigner is een stand a lone programma die op je Pc staat, zover ik weet kunnen anderen geen bijlage zelf leveren als ze het programma niet hebben, en ze zullen een paswoord van jou moeten hebben, en voor alle zekerheid een mail sturen naar magixsupport.nl
ik heb zelf een nieuwe site gemaakt http://www.mi-bo.info dit is met nieuw materiaal gemaakt te vinden onder ontwerpgalerie, deze pakketten kunnen online gekocht worden en zijn vrij van hinderlijke reclame.
gr
Michael

Beste mi-bo,

Dank je voor de tips. Wat betreft (1) zal ik iets met HTML5 moeten verzinnen, ok.

Maar wat is nu het antwoord op (2) en (3)?

2) Kun je vanuit Magix gemakkelijk een connectie maken met je mysql?

3) Wat zijn goede widgetaanbieders? Bieden die bijvoorbeel ook code voor goed eblogs aan?

Nogmaals dank

Edwin

 

 

 

 

sovnor schreef op 13.10.2018 om 12:11 uur

Hallo Edwin

Heb jij al een antwoord of een oplossing gevonden voor jouw vraag 2?

Ron