Titler Pro 6 voor Magix

plagge schreef op 28.09.2023 om 15:52 uur

Nadat ik een titel heb gemaakt en deze wil bewerken krijg ik van het ene op het andere moment een zwart scherm. Ik kan dan verder niets meer en ook op de timeline waar de tekst in zou moeten blijft dat gedeelte zwart. Ik heb wel een melding gehad zoals in de bijlage. Alle drivers zijn up to date en ik heb ook diverse keren de PC opnieuw opgestart met uiteindelijk hetzelfde resultaat. Ik heb ook Titler Pro opnieuw geïnstalleerd maar helaas. Wie weet raad? Groet, Geertjan

Reacties

Bol schreef op 28.09.2023 om 22:00 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Misschien is dit een optie. Verwijder eens het Videodeluxe.ini bestand. Het kan zijn, dat dit bestand corrupt is geworden. Bij de verwijdering wordt VDL2023 op de standaardwaarden teruggezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Bij het opstarten wordt deze automatisch weer aangemaakt.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 29.09.2023 om 14:48 uur

Dit was weer een gouden tip van Rob. Na het verwijderen van .ini de computer opnieuw opgestart en zie daar ik heb ook weer alle mogelijkheden binnen Titler Pro 6. opgelost! Rob bedankt. Groet, Geertjan

plagge schreef op 29.09.2023 om 15:10 uur

Iets te vroeg geweest. Was inderdaad de oplossing maar Titler Pro loopt toch weer opnieuw vast met de melding zoals in de eerste staat aangegeven. Ook de mogelijkheden zijn beperkt zoals in bijgaande bijlage. . Alle drivers zijn overigens up to date dus daar kan het m.i. niet aan liggen.

Groet, Geertjan

Bol schreef op 29.09.2023 om 17:37 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Jammer dat het maar van korte duur was, maar doe eens het volgende:

  • Verwijder NewBlue Titler Pro 6 for Magix
  • Ga naar: Login or Register | NewBlueFX en download
  • Download hiervandaan Titler Pro 6 for Magix
  • Installeer NewBlueTitlerPro6ForMagix-190523.exe zonder dat VDL2023 is opgestart.
  • Na de installatie, start VDL 2023 op
  • Ga naar: Effecten / Extra effecten /
  • Klik op Scannen.

Probeer het nu nog eens.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 29.09.2023 om 18:34 uur

Helaas Rob ook nu was de vreugde van korte duur. Ik kon na deze actie weer alles tot het moment dat de achtergrond en de tekst zonder reden zwart werden. Ook in het project in Magix is het beeld dan zwart en is alleen terug te krijgen als ik ' delete video-effecten" toepas. Groet, Geertjan

Bol schreef op 30.09.2023 om 10:59 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Ik kan uw probleem (nog) niet reproduceren. Maar heeft u al eens overwogen om VDL2023 totaal te verwijderen en opnieuw te installeren? Zie: Video Deluxe opnieuw installeren (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 30.09.2023, 11:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 30.09.2023 om 12:37 uur

Oeps Rob, dat is nog al een ingreep. Maar misschien wel de enige en daarmee de beste oplossing. Ik zal het toch maar eens even overwegen. Bedankt voor de tip. Groet, Geertjan

Bol schreef op 30.09.2023 om 14:20 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Als u het her-installeert zoals Magix Support aangeeft, dan is het installeren snel uitgevoerd en geen grote klus. U her-installeert alleen het hoofdprogramma. Dus niet uw Sjablonen en effecten en maar ook niet de Effecten / Extra effecten

Zie ook eens deze link: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 30.09.2023 om 14:24 uur

Nou Rob dat is een hele geruststelling. Maakt het een stuk makkelijker om een beslissing te nemen. Groet, Geertjan.

Bol schreef op 30.09.2023 om 14:36 uur

@plagge

Hallo Geert,

Ik ben zelf een proef aan het doen, hoelang ik er overdoet en of dat alles gaat zo ik beschrijft. U verneem nog van mij. Ik ga nu beginnen aan her-installeren.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.09.2023 om 14:50 uur

@plagge

Hallo Geertjan,

Het verwijderen en het herinstalleren van Video Deluxe 2023 heeft bij mij bij elkaar ca. 40min. geduurd. Dit is natuurlijk afhankelijk hoe snel uw computer is.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

plagge schreef op 30.09.2023 om 14:55 uur

Hallo Rob, Dat valt reuze mee. Ga deze actie toch maar uitvoeren. Wordt wel morgen.

Groet, Geertjan