Reacties

Bol schreef op 04.02.2023 om 23:50 uur

@dadilon

Hallo Leon,

U kunt de afspeelduur van de meegeleverde titelsjablonen niet verlengen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 05.02.2023 om 10:33 uur

Waarom kan dit wel in Video deluxe. Maar als je het wil kopieren naar Photostory krijg ik als antwoord kan file niet lezen.

Bol schreef op 05.02.2023 om 11:19 uur

@dadilon

Hallo Leon.

Ik zie nu, dat uw vraagstelling gaat over Photostory. Maar dit net als in Video Deluxe 2023 gewoon mogelijk in Photostory 2023.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

dadilon schreef op 05.02.2023 om 11:38 uur

Spijtig Rob maar ik krijg hier geen beweging in.Wat mis ik of wat doe ik mis?

Bol schreef op 05.02.2023 om 11:55 uur

@dadilon

Hallo Leon.

De afspeelduur van de meegeleverde titelsjablonen kunt u in Photostory ook niet verlengen, omdat u gaat werken in een vooringesteld sjabloon.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 05.02.2023 om 13:09 uur

@dadilon

Hallo Leon,

Ik heb voor u een workaround (alternatief) gevonden. Om een titelsjabloon op de gewenste lengte te verlengen, doe eens het volgende:

  • zet de foto of filmfragment op de tijdlijn van Photostory 2023
  • zet het titelsjabloon Brush Stroke Outro op de tijdlijn eronder
  • ontkoppel de titelsjabloon door op de gebroken schakel te klikken
  • trek nu het onderste gedeelte die de tekst bezit naar bv. het einde van de foto/filmfragment.
  • zet nu de afspeelmarker naar naar voren (zie filmpje)
  • klik nu op het schaartje
  • schuif het tweede gedeelte naar het einde van uw foto/filmfragment
  • trek nu het eerste gedeelte tegen het tweede gedeelte.
  • selecteer nu alles en groepeer het weer door te klikken op de gesloten schakel

Dit is de procedure en het resultaat.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 05.02.2023, 13:19, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-